فتحی: ماجرای مجیدی و خطیر را پیگیری می کنیم، موهای منشا را کشیدند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل استقلال می گوید ماجرای درگیری فرهاد مجیدی با یک پلیس هدایت و رانندگی را پیگیری می نماید.

فتحی: ماجرای مجیدی و خطیر را پیگیری می کنیم، موهای منشا را کشیدند

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از افتتاح استادیوم امام رضا (ع) درباره این مجموعه گفت: با مساعدت شهردار محترم تهران، منطقه و شورای شهر این استادیوم را بازسازی کردیم و امیدواریم که آموزشگاه استقلال در اینجا مستقر گردد و روزی را ببینیم که استقلال از میوه های خودش بچیند و از استعدادهای خودش استفاده کند.

او درباره موفقیت خریدهای استقلال در نیم فصل دوم گفت: خدا را شکر با برنامه بازیکنانی را جذب کردیم و امیدواریم که این روند تا آخر فصل ادامه داشته باشد.

مدیرعامل استقلال درباره ماجرای فرهاد مجیدی و مسائل پیش آمده میان او و یک مامور هدایت و رانندگی گفت: حتما این مسئله را پیگیری می کنیم.

وی درباره درگیری حقیقی و علی خطیر اظهار کرد: این مسئله را پیگری نموده ایم و بازهم هم پیگیری می کنیم و امیدواریم با خاطی سیستم قضایی برخورد کند.

فتحی درباره درگیری منشا و یک طرفدار استقلال گفت: گزارش مربوط به ایشان را ندیده ام و وقتی ببینم، درباره اش صحبت می کنم.

او درباره وضعیت خطیر اعلام کرد:من دیشب و پریشب خدمت اقای خطیر بودم و امیدوارم زودتر حالشان بهتر گردد.

مدیرعامل استقلال درپاسخ به این سوال که ظاهرا موی منشا از سوی یک نفر کشیده شده که در نهایت منجر به درگیری شده است، اظهار کرد: عرض کردم هنوز گزارشی به من داده نشده ولی من شنیده ام که علاوه بر کشیدن مو، یک کار زشتی هم انجام داده اند که ایشان مجبور به واکنش شده است.

وی درباره تاریخ داربی اعلام کرد: فعلا که طبق برنامه سازمان لیگ، دربی دهم فروردین ماه برگزار می گردد.

فتحی درباره فشردگی برنامه لیگ هم گفت: بالاخره این برنامه برای همه هست و امیدواریم استقلال از این رهگذر به سلامت بگذرد.

او درباره استعدادیابی در تیم های پایه استقلال اظهار کرد: به هرحال مربی های استعدادیاب ما بازیکنان را تحت نظر می گیرند و اگر برای استقلال مفید باشند، از آن ها استفاده خواهیم کرد.

فتحی درپاسخ به سوالی درباره مدارس فوتبال گفت: مدارس فوتبال اگر اصولی و بر مبنای علم و چیزی که در جهان اتفاق می افتد دایر گردد، برای فوتبال خوب است. در همه کشورها مانند انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و آلمان چهره های محبوب و نامی این کشورها از ندارس فوتبال پیشرفت کردند و به جایی رسیدند. امیدوارم این اتفاق بر مبنای علم و تجربه و بااستفاده از کادرمجرب در ایران بیفتد.

وی درباره نظارت ارگان ها بر تیم های پایه مطرح کرد: ارگان های نظارتی مثل فدراسیون، اداره کل استان تهران و باشگاه ها می توانند از لحاظ فنی و اخلاقی نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل استقلال دربپاسخ به این سوال که آیا تیم بزرگسالان آبی ها هم از زمین امام رضا استفاده می نماید، گفت: این مرکز برای باشگاه استقلال است و باتوجه به داشتن چمن مصنوعی و این که زمین برخی از تیم ها در لیگ برتر چمن مصنوعی است مانند شهر رشت، برای هماهنگی و آداپته شدن می توان از این چمن برای تمرین تیم بزرگسال استفاده کرد.

وی درباره کاشتن نهالی به نام ناصر حجازی در استادیوم امام رضا اعلام کرد: کار بزرگ و پسندیده ای بود که به یاری مهندس حق شناس این رخ داد و درختی به یاد مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال در این کمپ قرار گرفت. بزرگان دیگری مثل مرحوم پورحیدری و مظلومی در یاد و خاطره باشگاه و طرفداران استقلال هستند که امیدواریم و یاد و خاطه آن ها زنده نگه داشته گردد.

فتحی درباره مراسم افتتاح استادیوم امام رضا هم گفت: این یک اتفاق خوب برای باشگاه استقلال بود. اینجا یک مجموعه مجهز و خوب برای ماست. مهندس فیاض دوست خوب و قدیمی بنده است و یاری زیادی برای تجهیز این استادیوم انجام داده است. امیدواریم تیم های پایه خود را در این جا مستقر کنیم و در خدمت خانواده های این منطقه و استان تهران باشیم. ما 300 منطقه را در کل کشور که مناطق مستعد و فوتبال خیز هستند، شناسایی نموده ایم. من دوست دارم در آینده که به تیم استقلال نگاه می کنم، بازیکنان این تیم ثمره آموزشگاه این باشگاه باشند. حسن روشن، رضا رجبی، خسرو حیدری، مجتبی جباری، پروز قربانی و وحید طالبلو از اکادمی استقلال بودندو روزی برسد که ببینیم از 11 نفر اصلی و 8 نفر ذخیره بخش عمده از اکادمی استقلال باشند.

وی درپاسخ به سوالی درباره نتایج تیمش اظهار کرد: من به طرفداران تبریک می گویم. نتایج خوبی داشته ایم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. امیدوارم در انتهای فصل، روزی برسد که هم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و هم در لیگ برتر قهرمان شویم.

مدیرعامل استقلال درپاسخ به این سوال که ایا به دنبال کم کردن هزینه های این باشگاه است، گفت: درباره کم کردن هزینه های باشگاه مصوبه ای با هیات مدیره نداشتیم اما از زمانی که من به استقلال آمده ام، به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و باشگاه استقلال بحث کاهش هزینه مطرح بوده و سعی کردیم نفرات اضافی همراه تیم در سفرها نباشند و اعزام تیم به مسابقات با حداکثر امکانات و حداقل نیروها باشد.

او در خصوص فرجام سوپرجام گفت: جلسه ای را در 24 اسفند در سوئیس خواهیم داشت که به همراه آقای خطیر در این جلسه حضور پیدا می کنیم و امیدواریم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

فتحی درباره وضعیت خطیر مطرح کرد: حال آقای خطیر خوب است و من دیشب تا دیروقت پیش او بودم و از بیمارستان مرخص شد. حالش بهتر شده و پیگیر وضعیت حقوقی و قضایی آن هستیم تا این حرکات زشت را از فوتبال دور کنیم. کار ایشان (علیرضا حقیقی) آنقدر زشت بوده که تمامی طرفداران فوتبال و استقلال آن را درک خواهند کرد و ما هم به وسیله فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی پیگیر آن هستیم.

او در واکنش به این سوال که آیا این مسئله به باشگاه پرسپولیس مربوط می گردد، گفت: این بحث شخصی است و خطیر در ماموریت برای باشگاه استقلال بود و پیگیری های کارهای باشگاه را انجام می داد و طبیعتا این قضیه ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

مدیرعامل استقلال در سرانجام درباره طلب این باشگاه از ترابزون اسپور ترکیه گفت: پیگیر این مسئله هستیم و به فیفا شکایت کردیم و امیدواریم بتوانیم این پول را بگیریم. باشگاه ترابزون اعلام نموده پول را پرداخت می نماید اما به دلیل مسائل اقتصادی نمی تواند این کار را انجام دهد. ما هم در فیفا طرح دعوی کردیم و امیدواریم بتوانیم 400 هزار دلار را از این باشگاه بگیریم.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14035

به "فتحی: ماجرای مجیدی و خطیر را پیگیری می کنیم، موهای منشا را کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: ماجرای مجیدی و خطیر را پیگیری می کنیم، موهای منشا را کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید