عملکرد ضعیف رکابزنان و تکرار رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری پیست از تکرار رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان اطلاع داد.

عملکرد ضعیف رکابزنان و تکرار رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، پس از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی نیمه استقامت و سرعت در روز گذشته، سرمربی تیم ملی فروزان عبداللهی عرب را به عنوان تنها بانوی منتخب جهت حضور در اردوی تیم ملی معرفی کرد.

محمود پراش سرمربی تیم های ملی پیست مطرح کرد: روز گذشته طبق اعلام قبلی که انجام شده بود رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان را برگزار کردیم که در بخش سرعت با توجه به تایم های به ثبت رسیده و نرسیدن بانوان کشورمان به تایم مورد نظر جهت ورود به اردو از دعوت ملی پوشان در بخش سرعت صرف نظر کردیم و دوچرخه سواران باید جهت حضور در اردوهای تیم ملی سرعت در تاریخ 17 آبان ماه دوباره به رقابت بپردازند.

در بخش نیمه استقامت باتوجه به شریط دوچرخه سواران در رقابت امینیوم روز گذشته متوجه شدیم درحال حاضر تنها فروزان عبداللهی عرب از استان خوزستان آمادگی حضور در اردوهای تیم ملی را دارند و دوچرخه سواران دیگر در شرایط خوبی نیستند.

باتوجه به تصمیم گرفته شده تا تاریخ 17 آبان ماه تنها بانوی اضافه شده به اردوهای تیم ملی نیمه استقامت عبداللهی خواهد بود و در تاریخ مذکور رقابت انتخابی مجددا برگزار می گردد، درصورتی دوچرخه سواران دیگر نیز بتوانند به شرایط مناسب برسند پس از برگزاری رقابت روز 17 آبان ماه به اردو اضافه خواهند شد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5495

به "عملکرد ضعیف رکابزنان و تکرار رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ضعیف رکابزنان و تکرار رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید