سیرجان و 2 تیم آسیایی، 17 تیم لیگ فزونی و 6 تیم لیگ یکی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره ورزش سیرجان گفت: هم اکنون 17 تیم از این شهرستان درلیگ برتر و 6 تیم در لیگ یک حضور دارند و 2 تیم هم خود را برای مسابقات آسیایی آماده می نمایند.

سیرجان و 2 تیم آسیایی، 17 تیم لیگ فزونی و 6 تیم لیگ یکی

ناصر گل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار از ، به رکورد منحصربه فرد ورزش سیرجان در کشور اشاره نمود و گفت: ورزش سیرجان طی سال جاری با خلق یک رکورد منحصر به فرد، نویدبخش روز های بهتری برای ورزش دوستان این دیار شده است.

او با بیان اینکه ورزش ایران باید به شنیدن نام سیرجان عادت کند، اضافه کرد: سال جاری سیرجان با داشتن 2 تیم در رقابت های آسیایی، 17 تیم در رقابت های لیگ برتر و 6 تیم در رقابت های لیگ دسته یک توانسته در قیاس با شهر ها و استان هاى مشابه شگفتی خلق کند.

گل محمدی توضیح داد: بعلاوه سیرجان طی سال جاری، شاهد حضور تیم های فوتبال بانوان و والیبال خود در رقابت های آسیایی خواهد بود.

او اعلام کرد: در لیگ برتر هم 17 تیم سیرجانی در قالب 12 رشته ورزشی شامل دوچرخه سواری، بسکتبال، تکواندو، شطرنج، کونگ فو، وزنه برداری، فوتبال، فوتسال، والیبال، کشتی، گلبال، تنیس خاکی و جودو با شهر های دیگر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان گفت: بعلاوه در لیگ دسته یک کشور هم 6 تیم سیرجانی در قالب 5 رشته شامل تنیس خاکى، تکواندو، کونگ فو، فوتبال و فوتسال در این رقابت ها حاضر خواهند شد.

گل محمدی اضافه کرد: در بخشی از رشته های یادشده از جمله تنیس خاکی، جودو، فوتبال، فوتسال، گلبال و شطرنج شاهد حضور تیم های بانوان شهرستان هستیم که نشانگر توانایی آن ها برای حضور گسترده تر در رقابت های مختلف ورزشی است.

او توضیح داد: بدون شک این حجم از حضور نویدبخش روز های بهتر و صندلی های بیشتر ورزشی برای شهرستان سیرجانست که این مهم در سایه کوشش روزافزون ورزشکاران، مربیان و حمایت مسئولان شهرستان، مسئولان ورزشی شهرستان، هیئت ها و باشگاه های ورزشی و رسانه ها ممکن و میسر شده است.

ب

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156721

به "سیرجان و 2 تیم آسیایی، 17 تیم لیگ فزونی و 6 تیم لیگ یکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان و 2 تیم آسیایی، 17 تیم لیگ فزونی و 6 تیم لیگ یکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید