علت افزایش رهن کامل در بازار اجاره مسکن چه می تواند باشد؟

به گزارش مجله سرگرمی، فایل های عرضه شده در یکی دو هفته گذشته در بازار اجاره مسکن بیشتر به صورت رهن کامل بوده است. هرچند به طور کلی کمبود فایل برای متقاضیان اجاره دردسرساز شده است، اما افزایش نسبی واحدهای مسکونی در این شرایط نیز محسوس است. این روزها اخبار زیادی درباره اثر متقابل بورس و بازارهای دیگر منتشر می گردد. این تاثیر درباره بازار مسکن به صورت افزایش رهن کامل منعکس شده است. در این شرایطی که بعضی از مالکان و سرمایه گذاران قصد فروش ملک خود را ندارند، می توانند تا دوره رونق بعدی بازار مسکن از سود در بازار اجاره بهره مند شوند.

علت افزایش رهن کامل در بازار اجاره مسکن چه می تواند باشد؟

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

هرچند ممکن است به دلیل کاهش نرخ سود بانکی بعضی از موجران علاقه به دریافت اجاره بها بیشتر داشته باشند، اما گروهی دیگر از موجران که به سرمایه گذاری در بازار سرمایه ترغیب شده اند، دریافت رهن کامل را به اجاره بها ترجیح می دهند.

آنالیز فایل های عرضه شده به بازار اجاره مسکن نشان می دهد که بیشتر موجرانی که رو به دریافت رهن کامل آورده اند، مالکان واحدهای با متراژ 90 مترمربع به بالا هستند. البته در بازار واحدهای کوچک متراژ هم می توان واحدهای با شرایط رهن کامل پیدا کرد اما در بیشتر موارد از کلمه قابل تبدیل برای آنها استفاده شده است. چرا که میزان رهن و اجاره آن بستگی به شرایط و توان پرداخت متقاضیان اجاره دارد.در جدول زیر قیمت های پیشنهادی برای رهن کامل آپارتمان در شهر تهران نوشته شده است.

این مقاله از خبرنگارن برای شما مفید واقع شده است؟

منبع: هومینگ
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84753

به "علت افزایش رهن کامل در بازار اجاره مسکن چه می تواند باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت افزایش رهن کامل در بازار اجاره مسکن چه می تواند باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید