طرح های اشتغالزایی خوبی با مشارکت مردم در روستاها در حال انجام است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی در گردهمایی دهیاران استان هرمزگان که با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار گردید، عنوان نمود: 45 درصد جمعیت استان هرمزگان در روستاهای این استان زندگی می نمایند. هرمزگان استانی پر از استعدادهای نهفته و مزیت های فراوان است.

طرح های اشتغالزایی خوبی با مشارکت مردم در روستاها در حال انجام است

استاندار هرمزگان با اشاره به سیاست های وزارت کشور مبنی بر توسعه مالی روستاها، بیان داشت: این سیاست به طور جدی در هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفته است و شاهد اجرای طرح های اشتغالزایی بسیار خوبی با مشارکت مردم در روستاهای این استان بوده ایم.

همتی توضیح داد: بر اساس برنامه ششم توسعه هر ساله 169 روستا در پهنه های شرق، غرب، شمال و مرکز هرمزگان، جهت شناسایی ظرفیت ها مورد مطالعه قرار می گیرند.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: کوشش می کنیم تا براساس برنامه علمی، توسعه مناطق روستایی هرمزگان با اتکا به ظرفیت های هر منطقه به پیش رود.

وی دهیاران را محور مدیریت روستاها دانست و عنوان نمود: دهیاران استان هرمزگان گام های خوبی در راستای توسعه روستاها به خصوص در حوزه فراوری و اشتغال برداشته اند.

همتی با اشاره به پیگیری طرح های مصوب سفر سال گذشته وزیر کشور به هرمزگان، اضافه نمود: این طرح ها در طول یک سال اخیر به خوبی به پیش رفته اند که از جمله آن ساماندهی ساحل و ایجاد امکانات اقامتی برای گردشگران در جزیره هرمز بوده است.

وی گفت: در سایر جزایر و مناطق استان نیز این اقدامات و طرح ها با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگاران، این گردهمایی در حالی با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در بندرعباس برگزار گردید که استانداری هرمزگان اقدامی برای دعوت از رسانه های استان نکرده است و جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار گردیده است.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15861

به "طرح های اشتغالزایی خوبی با مشارکت مردم در روستاها در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های اشتغالزایی خوبی با مشارکت مردم در روستاها در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید