صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها

به گزارش مجله سرگرمی، رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران گفت: امارات صدور ویزای توریستی را برای شهروندان ایرانی از سر گرفته و فروش تور و بلیت پروازهای این مقصد نیز در آژانس های ایرانی شروع شده است.

صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها

ایسنا: امارات 28 آبان ماه سال 1399 صدور ویزای توریستی را برای شهروندان 13 کشور مسلمان از جمله ایران متوقف کرد.

در بهمن ماه 99 سیدمحمد حسینی، رییس دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در توییتر پیغام داد که ویزاِ امارات برای تجار و بازرگانان (که ثابت نمایند برای تجارت می آیند) و کسانی که می خواهند خانواده های شان را بیاورند صادر خواهد شد. پس از این پیغام، بسیاری از دانشجویان و خانواده های افراد مقیم در این کشور، اعلام کردند برای دریافت ویزای امارات همچنان با مشکل مواجهند.

محمد حسینی روز پنجشنبه (هفتم اسفندماه 99) نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که حسب اطلاع، صدور ویزا (ویزا) توریستی امارات برای ایرانیان از روز پنجشنبه شروع شده و دستورالعمل برای آژانس ها ابلاغ شده است.

حرمت الله رفیعی ـ رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران ـ اکنون با تایید این خبر به ایسنا گفت: این دستورالعمل به تازگی به آژانس ها ابلاغ شده و صدور ویزای توریستی امارات از سر گرفته شده و فروش تور و بلیت به این مقصد نیز در دفاتر خدمات مسافرتی شروع شده است.

سفر به امارات همانند سایر کشورها به گواهی منفی تست کرونا مشروط شده است. شرکت های هواپیمایی امارات زمان تست PCR را نیز از 96 ساعت به 72 ساعت قبل از پرواز کاهش داده اند. این قانون از 12 بهمن ماه 99 به اجرا گذاشته شده که شامل پروازهای ترانزیتی هم می گردد. این آزمایش باید در یکی از مراکز تاییدشده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام گردد و گواهی جواب منفی تست کرونا به زبان انگلیسی همراه مسافر باشد.

به مسافران امارات توصیه شده پیش از سفر برنامه Covid-19 DXB Smart App را در تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایند. همراه داشتن بیمه مسافرتی و بلیت رفت و برگشت برای مسافرانی که ویزای توریستی دارند، نیز الزامی است.

با از سرگیری صدور ویزای امارات، فروش تور دوبی در آژانس های مسافرتی با نرخ پایه حدود 10 میلیون تومان شروع شده است. ارزان ترین بلیت پرواز یک طرفه این راستا نیز از 4 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135038

به "صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید