شکست عجیب ایران مقابل تیم دوم میزبان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تیم ملی بسکتبال ب ایران در چهارمین دیدار خود در جام ویلیام جونز در یک بازی عجیب از تیم چین تایپه ب شکست خورد.

شکست عجیب ایران مقابل تیم دوم میزبان

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ب بسکتبال ایران که برای شرکت در سی و ششمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز راهی چین تایپه شده در چهارمین بازی خود از ساعت 9:30 امروز (سه شنبه) به مصاف چین تایپه ب رفت و متحمل شکستی عجیب مقابل این تیم شد.

شاگردان محمد کسایی پور کوارتر اول را با نتیجه25 بر 23 به سود خود پایان دادند ولی در کوارتر دوم با حساب 14 بر 20 مغلوب تیم دوم کشور میزبان شدند. کوارتر سوم با 2 امتیاز اختلاف با نتیجه 21 بر 19 به نفع ایران تمام شد اما عجیب ترین قسمت بازی در کوارتر چهارم و جایی بود که بازیکنان ایران در همان ابتدا 20 بر 2 از حریف عقب افتادند! تلاش های شاگردان کسایی پور در نهایت به شکست 23 بر 12 انها در این کوارتر و در مجموع پیروزی 85 بر 75 تیم چین تایپه ب انجامید.

تیم ایران در بازی بعدی خود ساعت 13:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم اولسان موبایل کره می رود. در آخرین بازی های روز گذشته، تیم چین تایپه الف با نتیجه 80 بر 84 مغلوب تیم ملی الف چین تایپه شد و آمریکا 93 بر 77 اولسان موبایل کره را شکست داد.

برنامه بازی های بعدی تیم ایران به وقت تهران در مسابقات جام ویلیام جونز به شرح زیر است:

چهارشنبه 22 مرداد: ایران - اولسان موبایل کره، ساعت 13:30

پنج شنبه 23 مرداد: ایران - چین تایپه الف، ساعت 15:30

جمعه 24 مرداد: ایران - اردن، ساعت 11:30

تیم ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای شرکت در سی و ششمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز به چین تایپه رفته است. این مسابقات در سال 1977 برای گرامیداشت رناتو ویلیام جونز یکی از پایه گذاران بسکتبال و فدراسیون جهانی بسکتبال با قهرمانی نماینده آمریکا شروع شد. این رقابت ها تقریبا به صورت مرتب تاکنون برگزار شده و تنها در سال 2003 به خاطر شیوع بیماری سارس در شرق آسیا انجام نشد.

تیم آمریکا با 15 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز، بهترین تیم تاریخ جام بوده است و ایران با 4 قهرمانی و یک نایب قهرمانی، دومین تیم پیروز این تورنمنت بوده است. تیم ایران در 5 دوره گذشته جام ویلیام جونز به 4 مدال طلا و یک نقره رسیده است. مدال نقره ایران در سال 2012 توسط تیم مهرام به دست آمده است.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58969

به "شکست عجیب ایران مقابل تیم دوم میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست عجیب ایران مقابل تیم دوم میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید