سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: مصاف با قدرت های برتر دنیا در المپیک محک بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است.

سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، سجاد مشایخی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام به پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا در قطر، گفت: بعد از بازی با شیمیدر دچار التهاب آشیل شدم. یک هفته استراحت کردم بعد شاهین طبع به من گفت که بیایم و در اردو بمانم. با دکتر صحبت کردم و از اول هفته فیزیوتراپی آغاز شده و باید 5 یا 6 روز دیگر مراحل درمان را ادامه بدهم چرا که آشیل ناحیه حساسی است و باید مراقبت زیادی داشته باشم. رقابت های المپیک برای من خیلی مهم است و اصلا دوست ندارم اتفاقی بیفتد که المپیک را از دست بدهم.

وی درباره احتمال غیبت در رقابت های پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا گفت: دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم اما در صورت تشخیص کادر فنی ممکن است که نتوانم تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کنم. کار سختی در پیش است اما بچه های دیگر هستند و توانایی بالایی دارند. بهنام از ناحیه مچ پا مصدوم است و من هم که دچار مشکل هستم اما امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی را کسب کنم.

گارد راس تیم ملی بسکتبال درباره هم گروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو گفت: خوش شانسی عظیم این است که ایران جزو تاپ ترین تیم ها است. نمی گردد گفت در گروه سختی هستیم چرا که همه تیم ها جزو قدرت های دنیا هستند. همین که با آمریکا و فرانسه می توانیم مصاف کنیم محک عظیمی برای ماست و شانس عظیمی است که می توانیم با تیم های اول و سوم دنیا ملاقات داشته باشیم. خیلی از تیم های عظیم هنوز سهمیه نگرفته اند و آرزویشان این است جای ایران باشند. تیم هایی مثل چین و صربستان با سرمایه گذاری زیاد هنوز نتوانسته ند سهمیه المپیک بگیرند.

مشایخی در خاتمه گفت: برای حضور در المپیک و مصاف با برترین تیم های دنیا باید آماده سازی خوبی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

پنجره سوم ملاقاتهای انتخابی کاپ آسیا 2021 از 30 بهمن تا سوم اسفند برگزار می گردد و تیم ملی بسکتبال ایران در این پنجره با تیم های عربستان سعودی و قطر بازی خواهد نمود. تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم کاپ آسیا برابر عربستان به پیروزی رسید و مقابل سوریه بازنده شد

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 131191

به "سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد مشایخی پنجره سوم کاپ آسیا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید