شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 [سارانسک]

به گزارش مجله سرگرمی، سارانسک شهری است در مرکز بخش اروپایی روسیه. با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر. این شهر در ناحیه فدرالی ولگا واقع شده و مرکز جمهوری موردوین است. این شهر تا به امروز برای ایرانیان چندان شناخته شده نبود ولی بعد از این بیشتر در خصوص آن خواهند شنید. سارانسک میزبان آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود. بازی ایران و پرتغال در 4 تیرماه سال آینده راس ساعت 21:30 دقیقه در این شهر برگزار خواهد شد. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی به این شهر داشته باشیم.خرید بلیط هواپیما با مقرون به صرفه ترین قیمت ها

شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 [سارانسک]

سارانسک در سال 1641بنیان گذاشته شد. شهری که مرکز افسانه ها و اسطوره های قوم روس به تعداد می رود؛ سارانسک یه شهر موزه ها و کلیساها معروفیت دارد. تعداد زیادی کلیسا در این شهر ساخته شده که قدیمی ترین آن ها در سال 1659 ایجاد شده و جدیدترین آن ها هم در سال 2006 افتتاح شده است. نام این شهر از رود سارانسک در کجاورت آن قرار گرفته است، گرفته شده است. عمده معروفیت این شهر بخاطر دست آوردها و موفقیت های عظیم ورزشی آن است.

کلیسا

کلیسای ساناکسار قدیمی ترین کلیسای این شهر است که در سه طبقه بنا شده و با وجود گذشت قرن ها از ساخت آن، به خوبی محافظت و نگهداری شده است. از ویژگی های جالب این کلیسا رنگ های مختلف به کار رفته در آن است که با توجه به سال ساخت آن در قرن هفدهم، عجیب و جالب توجه است.

عبادت گاه الکساندر نوسکی هم که در سال 2000 میلادی ساخته شده، در نوع خود کلیسای جالب توجه است. این بنا را به یاد الکساند نوسکی یکی از مهم ترین قهرمانان ملی روسیه نامگذاری نموده اند. او در قرن سیزدهم در مقابل یورش آلمانی ها از خاک روسیه دفاع کرد. کلیسای جامع سنت تئودور اوشاکف و کلیسای سنت نیکولاس هم از دیگر کلیساهای معروف این شهر هستند.

موزه

سارانسک با وجود وسعت و جمعیت نسبتا کم موزه ها و مکان های فرهنگی زیادی را در خود جای داده است. موزه هنرهای تجسمی موردوین ارزیا از دیگر مکان های مهم سارانسک به تعداد می رود که کلکسیونی از آثار مجسمه ساز مشهور قرن بیستم استفان دیمیترویچ ارزیا و هم مجموعه هایی از نقاشی، طراحی و مجسمه سازی قرار گرفته است.

موزه تاریخ محلی سارانسک که مهم ترین موزه این شهر است، در عین حال قدیمی ترین آن هم به تعداد می رود. تاریخ بنای این موزه بین سال های 1761 تا 1765 است. این بنا در ابتدا به اسم کلیسا مورد استفاده قرار می گرفت تا اینکه در سال 1935 به موزه تاریخ محلی تغییر کاربری پیدا کرد. در این مکان آثاری از دوره میان سنگی یعنی حدود 10 هزار سال قبل به این سو نگهداری می گردد.

ورزش

سارانسک یکی از مراکز مهم ورزش در روسیه به تعداد می رود. مدرسه مشهور پیاده روی ورزشی هم در همین شهر قرار گرفته است. بیشتر قهرمانان پیاده روی المپیک روسیه، از موردووی هستند. سارانسک تیم فوتبالی هم به نام موردوویا دارد که در سال 1961 تاسیس شده و در لیگ برتر روسیه بازی می نماید.

استادیوم خانگی آن، به اسم زمین تمرین در اختیار تیم هایی که در این شهر بازی دارند، قرار خواهد گرفت. استادیومی که میزبان بازی های جام جهانی است هنوز به تکمیل نشده و در حال ساخت و ساز است. این استادیوم 45هزار نفری یوبیلینی نام دارد.

هتل

سارانسک نسبت به دیگر شهرهایی که تیم ملی کشورمان در آن بازی دارد، ارزانتر است. قیمت میانه یک شب اقامت در هتل واقع در مرکز شهر، حدبیشتر 150 دلار است. قیمت رستوران های محلی هم پایین است. ماکاروفسکایا و هتل سارانسک دو هتل معروف این شهر هستند که هر دو تقریبا در مرکز شهر قرار دارند.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155230

به "شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 [سارانسک]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 [سارانسک]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید