شهرهای باورنکردنی در اسپانیا

به گزارش مجله سرگرمی، اسپانیا اما بارسلونا , مادرید و دیگر شهرهای بزرگ فقط بخشی از تصویر را به شما خواهند داد . اگر واقعا ً می‌خواهید که سبک زندگی اسپانیایی را بدانید و خود را در وضعیت روانی قرار دهید , باید از مسیر کوبیده شده خارج شوید . در اینجا شگفت‌انگیزترین جاهایی است که می‌توانید در طول سفر خود به آن سفر کنید .

شهرهای باورنکردنی در اسپانیا

این شهر کاتالونیا دیگر به شمال بارسلونا نزدیک نمی‌شود , اما یک مشت دارد که شهرهای کوچک دیگری در اسپانیا می‌توانند زندگی کنند . از پل قرون‌وسطایی به خیابان‌های سنگی , احساس می‌کنید که در طول بازدید خود به یک جور سرزمین خیالی قدم گذاشتید . اینجا هر چیزی هست که فکرش را بکنید وقتی به یک شهر قرون‌وسطایی فکر می‌کنید . اما یکی از جالب‌ترین چیزهایی که باید در اینجا ذکر شود , میراث یهودی است که در کنیسه یهودی و حمام یهودیان دیده می‌شود - یکی از چند سالی که از آن دوره زمانی در سراسر اروپا باقی مانده‌است . تصور نمی‌کنم اینجا عکس بدی بگیرم .

خیابان‌های باریک و باریک مشبک شما را با عکس‌های روی عکس‌ها برای تحت‌تاثیر قرار دادن دوستان تان به خانه می‌فرستد . این شهر در جنوب اسپانیا به اصطلاح روستای سفید اسپانیایی به طور مداوم یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید از کل کشور است و تعجبی ندارد که چرا .. از همه بهتر ? بسیاری از رستوران‌ها و بارها نقاط پشت‌بام دارند که شما می‌توانید مناظر شگفت‌انگیز را ببینید در حالی که شما در حال نوشیدن اسپانیایی هستید .

سرزمین باسک , به خاطر مردم دوست , لذت بخش و مناظر خیره‌کننده , قلبم را ربوده‌است . و اگر چه سان سباستین , بیلبائو , و ویتوریا قطعا ً مکان‌های ارزشمند برای بازدید هستند , اگر زمانی را برای بازدید مجدد در طی سفر ندارید , مشکلی نخواهید داشت . در اصل یک روستای کوچک ماهیگیری , امروزه شما چیزهای فراوانی برای لذت بردن از کلیسای گوتیکی به سواحل پیدا می‌کنید . و بعد میله‌ها و غذا وجود دارند که مطلقا ً آسمانی هستند . البته , تعداد زیادی از شهرهای کوچک باسک در این منطقه وجود دارند و من به شما توصیه می‌کنم که هر چه می‌توانید در طول زمان خود به آنجا بروید .

من یک قهرمان تاریخ هستم و برای همه بهترین‌ها تجدید نظر می‌کنم . دو بخش مختلف این شهر وجود دارد : بخش عرب و شهر رنسانس بعدی که به قرن هجدهم میلادی باز می‌گردد . در طول چند قرن گذشته , دو شهر توسط یک پل سنگی که برای تصاویر قابل‌توجه در سراسر دره ساخته شده‌اند , متصل شده‌اند , اما در هر بخش از شهر طعمه‌ای متمایز پیدا می‌کنید . قطعا ً حمام عربی را از دست ندهید , که برخی از بهترین‌ها در تمام اسپانیا هستند ! ولی کم‌تر از 15 مایلی خارج شهره و یک آمفی تئاتر رومی و بیشتر هم پیدا می‌کنی . اگه واقعا ً میخوای خودتو توی لایه‌های تاریخ اسپانیا غرق کنی , نمیتونم بهتر بگم .

اما به نظر می‌رسد که با وجود این واقعیت که شهر یک هاپ آسان از پالما است , اما به نظر می‌رسد که این مکان به هیچ وجه مورد اصابت قرار نگرفته است . و بین سواحل , کافه‌های روباز و بیشتر , مطمئن هستید که در این مکان کوچک تعطیلات چیزهای زیادی پیدا می‌کنید . در واقع , اگر شما به دنبال جاذبه اروپایی هستید , مکان‌های کمی وجود دارند که نزدیک می‌شوند ! فراموش نکنید غذای دریایی شگفت‌انگیز را امتحان کنید در حالیکه شما اینجا هستید و تعدادی عکس را جذب می‌کنید - مطمئن هستید که همه همکارانتان را حسود می‌کنید .
البته این ها تنها معدودی از شهرهای کوچک اسپانیا هستند , اما برخی از جالب‌ترین , جالب و سرگرم‌کننده هستند . از غذا تا تجربیات فرهنگی مطمئنی که یک تعطیلات عالی داری . همان طور که اسپانیایی‌ها می‌گویند .

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 540

به "شهرهای باورنکردنی در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای باورنکردنی در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید