شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم جاودانگان (Eternals) ماورل شخصیت های منفی جدیدی را معرفی خواهد نمود. اما کدام یک از آن ها شخصیت منفی اصلی خواهد بود؟

شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

بالاخره اولین تریلر فیلم مورد انتظار جاودانگان از راه رسید، اما در این تریلر اثری از شخصیت های منفی جدید دنیای سینمایی ماورل فیلم نمی بینیم. این فیلم به کارگردانی کارگردان برنده جایزه اسکار کلوئی ژائو و با مجموعه ای از بازیگران برجسته و درجه یک شامل جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک هیو،. برایان تایری هنری و آنجلینا جولی راجع به گروهی از قهرمانان نیمه جاودان او است. تاریخ اکران این فیلم 5 نوامبر 2021 خواهد بود.

با این که گروه جاودانگان جز شناخته شده ترین گروه های دنیای مارول نیستند، اما در طول داستان های کمیک ها در اتفاقات مهمی شرکت داشته اند. جاودانگان که توسط آزمایش های ژنتیکی موجودات خدا گونه سلستیال بر روی انسان ها به وجود آمده اند، در تمام طول تاریخ ثبت شده در کمیک های ماورل وجود داشته اند و در میان انسان ها در خفا، داخل شهر های خود زندگی می کردند. در طول تاریخ، جاودانگان زمین را از تهدید های مختلف، شامل جدی ترین دشمن آن ها، منحرفان، نجات داده اند.

دیزنی تایید نموده است که منحرفان شخصیت های منفی این فیلم خواهند بود. اما جزئیات مربوط به نقش آن ها هنوز افشا نشده است. ممکن است منحرفان نیروی منفی اصلی داستان نباشند و گزینه های دیگری برای این صندلی وجود داشته باشد.

تریلر جاودانگان شخصیت های منفی فیلم را مخفی می نماید

تریلر جاودانگان بسیار خیره نماینده بود و نشان داد که کار زیادی روی آن اجرا شده، اما اطلاعاتی از داستان فیلم را برملا نمی نماید. در طول این دو دقیقه، شخصیت سرسی جما چان یک داستان کلی از جاودانگان تعریف می نماید (راجع به این که چگونه سال ها که در میان انسان ها زندگی و به عنوان محافظان آن ها عمل می نمایند). اواسط تریلر سرسی می گوید: جاودانگان هیچ گاه دخالت ننموده اند… تا الان. این جمله ای است که راجع به مناقشه اصلی فیلم، به ما اطلاع می دهد.

احتمال می رود که این مناقشه به صورت درگیری با منحرفان باشد، اما این قضیه ممکن است درست نباشد. هنگامی که در تریلر سرسی می گوید تا الان، شخصیت دروییگ بری کیوگن نشان داده می گردد که این می تواند نشانه ای مبنی بر نقش منفی او در فیلم باشد. بدون جزئیات دقیق بیشتر نمی توان دشمن اصلی قهرمانان این فیلم را معین کرد و امکان دارد که بیش از یک شخصیت منفی داشته باشیم.

منحرفان بیش از هر شخصیت دیگری ممکن است دشمنان اصلی جاودانگان باشند

در کمیک ها منحرفان دشمنان اصلی جاودانگان به شمار می فرایند. آن ها هم مانند جاودانگان حاصل آزمایش ژنتیکی بر روی انسان ها هستند، اما نتیجه های متفاوتی را به دنبال داشتند. منحرفان شکل و اندازه های متفاوت با قدرت های گوناگونی دارند، اما عموما با ظاهر خشن و زشت موجودات افسانه ای قدیمی، مانند گوبلین ها و ترول ها نمایش داده شده اند. بر خلاف ظاهر کریهشان، منحرفان موجودات بسیار هوشمندی هستند و به همین واسطه توانسته اند امپراطوری هایی را بر پا نمایند و به تکنولوژی هایی فراتر از تکنولوژی های انسان ها دست پیدا نمایند، تا بتوانند کره زمین را به کنترل خود در بیاورند.

حضور منحرفان به عنوان دشمنان اصلی جاودانگان از قبل تایید شده است. در اعلامی رسمی از دیزنی گفته شده است که گروهی از قهرمانان فناناپذیر مجبور می شوند از خفا بیرون بیایند و با منحرفان که به عنوان قدیمی ترین دشمنان بشر شناخته می شوند، مبارزه نمایند. این نشان می دهد که منحرفان به راستا منفور خود، مانند چیزی که در کمیک ها نشان داده شده، ادامه خواند داد. اما این حرف تاییدی بر حضور منحرفان به عنوان دشمنان اصلی جاودانگان نیست. آن ها می توانند تنها محرکی برای از خفا بیرون آمدن و اعلام موجودیت جاودانگان باشند و خط داستانی جدیدی را رقم بزنند. به هر حال مارول سابقه غافل گیر کردن طرفداران با تغییر دشمن های اصلی را دارد و این کار را هم خیلی خوب بلد است.

آیا شخصیت دروییگ بری کیوگن دشمن اصلی جاودانگان است؟

گزینه دیگری که می تواند دشمن اصلی فیلم جاودانگان باشد، شخصیت دروییگ با بازی بری کیوگن است. با وجود این که او خودش یکی از جاودانگان است، او در کمیک ها گذشته پیچیده ای دارد. او به عنوان یک خود خواه شناخته می گردد که تشنه قدرت است و عامل تعدادی از مسائل جاودانگان بود. در مواردی دروییگ یک مامور کا.گ.ب، یک متخصص شکنجه، یک رهبر ظالم و در بعضی مواقع متحدی خودمحور بوده است.

به دلیل اشاره مشهودی که در تریلر به شخصیت او شد، محتمل است که او حداقل یک نیروی مشکل ساز برای جاودانگان باشد. در شدید ترین حالت هم، او می تواند دشمن اصلی فیلم باشد که حتی به طور مختصری با منحرفان متحد می گردد و از آن ها سوء استفاده می نماید. چنین خط داستانی درخور شخصیت دروییگی بوده و در کمیک ها هم توصیف شده است. او می تواند مغز متفکر مناسبی برای داستان کلی فیلم باشد. در میان دیگر اعضای گروه جاودانگان، دروییگ قدرت اثرگذاری بر افکار دیگران را دارد (حتی قابلیت شستشوی مغزی و کنترل ذهن). او می تواند به طور مخفیانه ای از این قدرت استفاده کند تا فعالیت های منحرفان را تحت تاثیر قرار دهد و نقشه عظیم خود را برای به قدرت رسیدن پیش ببرد.

چه کس دیگری ممکن است دشمن اصلی جاودانگان باشد؟

علاوه بر منحرفان و دروییگ، شخصیت های دیگری از دنیای مارول نیز می توانند به عنوان دشمنان اصلی جاودانگان ظاهر شوند. با وجود این که سلستیال ها در دنیای سینمایی مارول تا به امروز حضور نداشته اند و از آن جایی که بیشتر کار هایی که نموده اند کار های شرورانه ای بوده است، ممکن است آن ها تبدیل به شخصیت های منفی اصلی فیلم تبدیل شوند که اوضاع را از دور کنترل می نمایند. اگر ماورل در آینده قصد داشته باشد تا از این موجودات به عنوان دشمنان اصلی دنیای سینمایی مارول استفاده کند، این موضوع جذاب خواهد بود.

احتمال دیگری که وجود دارد این است که جاودانگان تایتانیان ها و اورانیان ها (گروهی از جاودانگان که در گذشته از گروه جدا شده و زمین را ترک کردند) را به صحنه باز گرداند. در کمیک ها تایتانیان ها و اورانیان ها خط داستانی خودشان را دارند که در آن داستان های خیانت و جنگ داخلی دیده می گردد و نسخه تغییر یافته این داستان ها، ممکن است در فیلم جاودانگان مشاهده گردد. معرفی شخصیت های جدید بیشتر می تواند ریسک عظیمی برای فیلم باشد، اما این امکان وجود دارد.

در نهایت، فیلم جاودانگان می تواند قهرمانان عظیمی را به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول یا حتی بیشتر از آن معرفی کند. نام هایی مانند نایتمر، مفیستو و چتون در میان طرفداران به گوش می خورد و هر کدام از این شخصیت ها می توانند اولین حضور خود را در فیلم جاودانگان داشته باشند. حتی شخصیت کانگ فاتح که قرار است بعد ها در فاز چهارم مارول حضور داشته باشد، می تواند با این فیلم ارتباط داشته باشد. طرفداران پس از اکران این فیلم قادر به جواب دادن به تمامی این پرسش ها خواهند بود.

منبع: Screenrant

bestcanadatours.com: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 147978

به "شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید