شاهین طبع: اردوی بعدی را در چین برگزار می کنیم، بازی های سختی در جام جهانی داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره اردوی چین گفت: به زودی به چین می رویم و در آن جا 3 بازی تدارکاتی را برگزار می کنیم.

شاهین طبع: اردوی بعدی را در چین برگزار می کنیم، بازی های سختی در جام جهانی داریم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با ، درباره شرایط تیم ملی و همچنین اردوی تیم ملی که در اروپا برگزار گردید گفت: اردوی خوبی را در خارج از کشور برگزار کردیم که بخشی از آماده سازی تیم ملی برای رقابت های جام دنیای بود.

او اضافه کرد: به امید خدا هر چه زودتر اردوی بعدی خود را می خواهیم در چین بر پا کنیم و قرار است در آن جا سه بازی تدارکاتی نیز داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص این که آیا بازیکنان تیم ملی برای شرکت در رقابت ها به مرز پختگی رسیده اند یا خیر بیان داشت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و ما سعی داریم بازی های خوبی را برای تیم ملی برگزار کنیم و همچنین می خواهیم در اردوی چین بازی های خوبی را انجام دهیم تا خود را برای رقابت های جام دنیای بیشتر آماده کنیم.

شاهین طبع همچنین درباره رقابت های جام دنیای و این که اصلی ترین رقیب ایران در مرحله بعد را چه تیمی می داند گفت: بازی به بازی پیش می رویم و برترین های هر کشور در جام دنیای شرکت می نمایند و به طور حتم بازی های ما در جام دنیای بسیار سخت است.

او ادامه داد: در گروه ما تیم های اسپانیا، تونس و پورتوریکو حضور دارند که هر کدام از این تیم ها منتخب دنیا هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره این که اگر به مرحله بعد رقابت های جام دنیای صعود کنیم باید با چه تیمی رقابت نمایند بیان داشت: اگر بتوانیم به مراحل بالا صعود کنیم باید با یکی از تیم های ایتالیا و یا صربستان بازی کنیم، اما اکنون فقط به مرحله گروهی فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم تا ببینیم که چه پیش می آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37064

به "شاهین طبع: اردوی بعدی را در چین برگزار می کنیم، بازی های سختی در جام جهانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: اردوی بعدی را در چین برگزار می کنیم، بازی های سختی در جام جهانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید