سکوت مسی درباره امباپه و اتفاقات فینال جام جهانی انتها شکست؛ باید دیوانه می شد ، انتظار رفتار جنون آمیز را نداشتم

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن عملکرد خیره کننده کیلیان ام باپه را در فینال جام جهانی 2022 ستود.

سکوت مسی درباره امباپه و اتفاقات فینال جام جهانی انتها شکست؛ باید دیوانه می شد ، انتظار رفتار جنون آمیز را نداشتم

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در فینال جام جهانی 2022 دو تیم آرژانتین و فرانسه به مصاف هم رفتند. در این بازی کیلیان ام باپه درخشید و توانست سه گل را به ثمر برساند اما در نهایت این آرژانتین بود که جام قهرمانی را بالای سر برد.

  • عکس | لیونل مسی 1000 تایی شد

مسی درباره درخشش ام باپه در بازی نهایی گفت: ملاقات فینال شگفت انگیز و بسیار لذت بخشی برای طرفداران بود. ام باپه نمایش خیره کننده ای داشت. اینکه در فینال سه گل به ثمر برسانی اما قهرمانی نشوی، دیوانه کننده است.

او ادامه داد: من و ام باپه بعد از جام جهانی دوباره در کنار هم به میدان رفتیم و این زیبا بود. ام باپه پیش از این قهرمانی در جام جهانی را تجربه نموده بود و به خوبی می داند که چنین قهرمانی ای چه لذتی دارد. به هیچ وجه نمی توانم احساساتم را بیان کنم. رویایم در زندگی برآورده شد. خاطرات قهرمانی در جام جهانی ابدی است و برای همواره با من خواهد بود.

مسی در خاتمه گفت: مدت ها بود که در انتظار این قهرمانی بودم و بسیار شادم که این رویا برآورده شد. انتظار داشتم که طرفداران از قهرمانی بسیار شاد شوند اما صادقانه بگویم که انتظار چنین شادی جنون آمیزی را نداشتم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164485

به "سکوت مسی درباره امباپه و اتفاقات فینال جام جهانی انتها شکست؛ باید دیوانه می شد ، انتظار رفتار جنون آمیز را نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت مسی درباره امباپه و اتفاقات فینال جام جهانی انتها شکست؛ باید دیوانه می شد ، انتظار رفتار جنون آمیز را نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید