سلیمانی: صندلی دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اعزامی به جاکارتا گفت: هرچند کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو سخت است، اما به دنبال تکرار صندلی دومی در بازی های پاراآسیایی هستیم.

سلیمانی: صندلی دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است

فریبا سلیمانی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: هر چند در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ما به دنبال تکرار صندلی دومی بازی های پاراآسیایی اینچئون و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو بودیم، اما به دلیل این که در مسابقات دنیای هلند تنها به دو تیم اول و دوم سهمیه پارالمپیک توزیع می شد، روسیه و آمریکا سهمیه ها را به خود اختصاص دادند و چین به خاطر کسب صندلی سومی از کسب سهمیه بازماند. در نتیجه در جاکارتا به دلیل این که تنها به تیم قهرمان سهمیه داده می گردد، کار سختی را برای کسب سهمیه پارالمپیک با تیم چین خواهیم داشت.

وی گفت: تیم والیبال نشسته زنان با تجربه ای که از مسابقات دنیای هلند کسب کرد، شرایط بهتری در پاراآسیایی نسبت به دنیای دارد و سعی خواهیم کرد برای دریافت سهمیه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم و رقابت سختی را با چین به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان توضیح داد: تیم زنان در حال حاضر رنکینگ دوم آسیا و هشتم دنیا را دارد و تلاشمان بر این است که ابتدا صندلی دومی خود را در بازیهای پاراآسیایی حفظ کنیم و در صورت امکان ارتقاء ببخشیم. البته این روند بستگی به عملکرد چین در این دوره از بازیهای پاراآسیایی دارد که با چه آمادگی برابر ایران به رقابت بپردازد.

سلیمانی اضافه نمود: مسابقات دنیای هلند تجربه خوبی برای تیم والیبال نشسته زنان برای آماده سازی آنها جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی بود، این تورنمنت به بازیکنان یاری کرد تا مسائل تکنیکی و تاکتیکی خود را برای پاراآسیایی برطرف نمایند و در شرایط روانی خوبی خود را برای بازیها آماده نمایند. به هر صورت اگر بازیکنان بتوانند شرایط روانی خود را حفظ نمایند، قطعا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد.

وی در سرانجام یکی از مسائل تیم را نبود بدنساز در ترکیب کادر فنی عنوان نمود و گفت: متاسفانه بعد از مسابقات دنیای هلند از وجود بدنساز برخوردار نبودیم و تنها خود من به همراه مریم ایرانمش یاری مربی تیم را در بازی های پاراآسیایی همراهی خواهیم کرد. هرچند وجود بدنساز برای کاهش آسیب دیدگی ها و برطرف خستگی بازیکنان بسیار لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3742

به "سلیمانی: صندلی دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: صندلی دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید