سقف قیمت فروش ماسک و دستکش اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست اداره نظارت تجهیزات پزشکی گفت: سقف قیمت فروش توزیع کننده و مصرف کننده اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک پزشکی به وسیله داروخانه اعلام شد.

سقف قیمت فروش ماسک و دستکش اعلام شد

جهت دریافت خدمات اجرای گاردن روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مودت همایی، سرپرست اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: سقف قیمت فروش توزیع کننده و مصرف کننده نهایی اقلام حفاظت فردی با توجه به شروع مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت توزیع و عرضه اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک پزشکی به وسیله شرکت های توزیعی و پخش و داروخانه ها اعلام شده است.

وی اضافه نمود: همچنین به منظور شفافیت قیمت این اقلام در شبکه توزیع و با توجه به اینکه بعضی از این اقلام از جمله دستکش های پزشکی مشمول ارز رسمی است، سقف قیمت فروش توزیع کننده (پخش) و مصرف کننده نهایی به وسیله داروخانه، در قالب قیمت سه ستونی، در پورتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس imed.ir در بخش استعلام، در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: رعایت سقف قیمت مذکور الزامی و فروش به قیمت بالاتر به منزله گران فروشی بوده و به وسیله مراجع قضایی قابل پیگیری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79904

به "سقف قیمت فروش ماسک و دستکش اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف قیمت فروش ماسک و دستکش اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید