سفر با کشتی کروز به هنگ کنگ

به گزارش مجله سرگرمی، هنگ کنگ یکی از محبوبترین مکان ها روی زمین است. با مکان های فوق العاده برای بازدید، بیش از حد کافی برای سرگرم کردن شما در طول اقامت شما وجود دارد. همین باعث شده تا از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی کروز باشد.

سفر با کشتی کروز به هنگ کنگ

بهترین زمان برای بازدید از هنگ با کشتی کروز

بهترین زمان برای بازدید از هنگ کنگ با کشتی کروز در اواسط اکتبر و اواخر دسامبر است. در طول این ماه ها دما هوا ملایم است.

دیدن اطراف با کشتی کروز

هنگ کنگ حمل و نقل با تکنولوژی بالا دارد به همین ترتیب دور زدن بسیار ساده است. در آنجا قطارها و اتوبوس ها سفر بین جزیره هنگ کنگ، Kowloon و مناطق جدید با 27 مسیر حمل و نقل را آسان می نمایند.

در هنگ کنگ کجا بمانیم

در هنگ کنگ، شما می توانید مکان های مقرون به صرفه برای اقامت در شا زوکانگ و مناطق مرکزی پیدا کنید. شا زوکانگ به هر چیزی که شما احتیاج دارید در هنگ کنگ به آن احتیاج دارید، بسته می گردد، پس بهترین گزینه شما است. شما می توانید به سمت خیابان ستاره ها بروید، با قایق به جزیره هنگ کنگ بروید یا به MTR بروید. جومونگ تنها چند ایستگاه دارد.

مکان ها برای بازدید در هنگ کنگ

دیزنی لند و پارک اقیانوس - دوباره با کودک درونی خود در تماس باشید. از میکی ماوس دیدن کنید، موجودات دریایی و با the Giant در پارک اقیانوس خوش بگذرانند.

Po لین - این صومعه در سال 1924 ساخته شده و در جزیره Lantau واقع شده است. بیشتر به عنوان"پادشاهی بودایی در جنوب"شناخته می گردد.

قله ویکتوریا - این شما را به قله قله می برد که به 1700 متر بالاتر از سطح آب می رسد. در اینجا می توانید آسمان خراش های of ویکتوریا و Kowloon و لعاب را به زیبایی تپه های اطراف نگاه کنید. زمانی که در راس هستید، به این معنی خواهید رسید که شهر چقدر بزرگ است.

Madame هنگ کنگ - این یک موزه است که مجسمه های مومی حدود 100 فرد مشهور را نشان می دهد.

سمفونی of - هر شب ساعت 8: 00 بعد از ظهر می توانید نمایش های فضای باز را با چراغ های لیزری تعریف کنید و بیش از 40 ساختمان را در بر داشته باشید.

خرید در هنگ کنگ

اگر به خرید می روید، باید از بازارهای خیابانی بازدید کنید. بهترین مکان ها برای رفتن به بازار استنلی، بازار بانوان و بازار خیابان تمپل می باشد.

اگر شما ترجیح می دهید در فروشگاه ها و مغازه ها خرید کنید که باید به خلیج causeway بروید. در خلیج causeway، خرده فروشان مد مستقل، بهترین فروشگاه ها، و مرکز خرید میدان تایمز را پیدا خواهید کرد.

همچنین می توانید به خرید بروید. در اینجا شلوار جین ارزان، ساعت ها، کیف های دستی و نسخه های نسخه های طراح پیدا خواهید کرد.

غذا و نوشیدنی در هنگ کنگ

هنگ کنگ به خاطر غذاهای عالی معروف است. در زیر برخی از بهترین غذاها را پیدا خواهید کرد.

ضعیف - شما می توانید آن را بیشتر در خانه چای پیدا کنید. از پای مرغ braised تا میگو پر شده از گاو har gao. شما می توانید مزه یکی از بهترین ماتی sums را در لین Heung Teahouse داشته باشید.

غاز سرخ شده - این ماده در ترکیبی از بیش از 20 ادویه و آروماتیک و با استفاده از زغال آخته شده.

کبوتر سویا سس سویا یک گوشت آبدار و آبدار با طعم های بیشتر و اردک است. یک مکان عالی برای داشتن مزه این غذای عالی در رستوران Fung لم است.

انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5468

به "سفر با کشتی کروز به هنگ کنگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با کشتی کروز به هنگ کنگ" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کشتی کروز به هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید