سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا/ براساس سخنان سفیر ژاپن در ایران و آخرین خبرهای بدست آمده، سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند.

سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند

کازوتوشی آیکاوا در دیدار با استاندار کرمان اظهار کرد: هدف عمده این سفر که با حضور رئیس و نمایندگان سازمان بین المللی مهاجرت صورت گرفته، حضور در مهمانشهر رفسنجان و توزیع 1000 بسته بهداشتی است که از سوی ژاپن اهدا می شود و این کار را با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان انجام می دهیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان استاندار کرمان بیان نمود: در راستای روابط کرمان و ژاپن از طریق سازمان های بین المللی همکاری می کنیم. ضمن اینکه قرار است با همکاری سازمان بین المللی در سه استان در ایران برای مقابله با خشکسالی کار کنیم و در حال کار هستیم.

آیکاوا افزود: با همکاری سازمان جهانی بهداشت برای حمایت از سلامتی مردم چند دستگاه MRI به ایران اهدا می کنیم که دو دستگاه به بم و کهنوج اهدا خواهد شد. همچنین، برای حمایت از پناهندگان افغان و کمک به کاهش مسائل میزبانی، با حمایت سازان بین المللی مهاجرت قرار است آمبولانس به ایران اهدا شود که یک دستگاه به استان کرمان اختصاص می یابد.

سفیر ژاپن در ایران گفت: در راستای روابط دو کشور، آژانس همکاری بین المللی ژاپن برای بازسازی زلزله بم خیلی تلاش کرد.

وی با اشاره به وجود آثار تاریخی در ایران و ژاپن بیان نمود: مایل هستیم در زمینه گردشگری و خشکسالی با استان کرمان همکاری کنیم و باید در این زمینه برنامه ریزی و نحوه همکاری تعیین شود.

آیکاوا اظهار کرد: سعی می کنیم اطلاعات مسافرت در استان کرمان را اصلاح کنیم که مهم است و از دولت ایران درخواست می کنیم دیتای مربوط به شرایط امنیت را به کشور ما اعلام کند.

وی شرح داد: در سفر به ارگ بم و باغ شاهزاده ماهان رفته و با استفاده از سرویس اجتماعی سفارتخانه شرایط گردشگری و امنیتی استان کرمان را اطلاع رسانی خواهم کرد.

سفیر ژاپن در ایران گفت: استان کرمان منطقه گردشگری عالی است و به همین دلیل سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند. دوست دارم همکاری کرمان و ژاپن در بحث گردشگری شکل بگیرد و تورها به استان بیایند.

وی درباره ظرفیت صنایع و معادن مختلف استان کرمان افزود: ایران در تحریم است اما شرکتهای ژاپنی پای ایران می مانند. اینکه پروژه نو شروع شود سخت است اما طرح های قبلی را ادامه می دهند.

آیکاوا شرح داد: ژاپن در سال 2011 زلزله بزرگی را تجربه کرد و در آن موقع مردم ایران و بویژه استان کرمان و بم دلگرمی به ما دادند که تشکر میکنم.

منبع: همگردی
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164500

به "سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید