سرمربی تازه استقلال از آمریکا می آید؟! رقیب جدی فرهاد مجیدی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: استقلال روز های چندان خوشی را سپری نمی کند؛ این تیم که با روی کار آمدن دولت تازه با تغییرات در کادر مدیریتی اش روبرو شده حالا ممکن است تغییراتی هم در کادر فنی اش داشته باشد؛ به ویژه آنکه فرهاد مجیدی هم از سوی عده ای از پیشکسوتان استقلال تحت فشار قرار گرفته است.

سرمربی تازه استقلال از آمریکا می آید؟! رقیب جدی فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگاران، شکست مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و نمایش ضعیف چندین خرید تازه فرهاد مجیدی برای استقلال و البته از دست دادن 2 اسم قهرمانی لیگ و جام حذفی در فصل پیش، این شایعه را قوت بخشیده که استقلال ممکن است فرهاد مجیدی را برکنار کند و مربی تازهی را به جایش بیاورد.

این موضوع البته هنوز قطعی نشده، چون همچنان اسم می گردد استقلالی ها منتظر مدیرعامل تازه هستند تا تکلیف سرمربی را تعیین کند. با این حال هنوز مدیرعامل تازه نیامده یکی دو گزینه سرمربیگری برای این باشگاه به صف شده اند. ابتدا می گفتند مهدی پاشازاده قرار است جای فرهاد مجیدی را بگیرد، ولی او به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شده و اتفاقا از فرهاد مجیدی حمایت نموده است. گزینه جدی تر، اما جواد نکونام مربی فصل پیش فولاد و کاپیتان پیشین استقلال است. اطرافیان نکونام هنوز به طور رسمی شایعه حضور او در استقلال، پذیرش یا عدم پذیرش این پیشنهاد را رسانه ای ننموده اند، ولی فعلا نکونام گزینه جدی تری است.

با این حال، اما به نظر می رسد آن هایی که تمایلی به ادامه همکاری با فرهاد مجیدی را ندارند چندان دست روی دست هم نگذاشته اند و همچنان مشغول مذاکره هستند. به تازگی از نزدیکان باشگاه استقلال نقل شده که این تیم یک گزینه دیگر هم برای جانشینی فرهاد مجیدی دارد: داریوش یزدانی. یزدانی از ستاره های سابق همین استقلال است که مدت ها به آمریکا سفر نموده تا مدارک و مدارج مربیگری اش را بگیرد و طی کند. او مشغول کشف استعداد های فوتبالی در این کشور است و دست بر قضا تا به حال سه بار با تماس از سوی مسئولان باشگاه برای نشستن روی نیمکت به اسم مربی روبرو شده است: یک بار زمان مظلومی، یک بار زمان استراماچونی و یک بار هم زمانی که شایعه شد الکساندر نوری قرار است سرمربی استقلال گردد. به غیر از زمان استراماچونی که داریوش یزدانی چراغ سبز نشان داد، ولی باشگاه نتوانست استراماچونی را راضی کند، 2 بار دیگر پیشنهاد داریوش یزدانی منفی بوده است.

حالا، اما به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد ماجرا مهمتر شده، چون این بار نه به اسم مربی بلکه استقلال داریوش یزدانی را به اسم سرمربی زیر نظر دارد. این یک بخش کار است و بخش مهمتر اینکه هنوز تکلیف فرهاد مجیدی در استقلال تعیین نشده است. حالا، اما چه الان و یا چه هر زمان دیگری استقلال با فرهاد مجیدی قطع رابطه کند به نظر می رسد داریوش یزدانی یکی از گزینه های جدی سرمربیگری در استقلال است.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159352

به "سرمربی تازه استقلال از آمریکا می آید؟! رقیب جدی فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تازه استقلال از آمریکا می آید؟! رقیب جدی فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید