ساعت GT 2 هواوی مجهز به تراشه Kirin A1 و 2 هفته عمر باتری است

به گزارش مجله سرگرمی، ساعت هوشمند و جدید GT2 شرکت هواوی که اخیرا همراه با گوشی جدید این شرکت معرفی شده است امکاناتی قابل توجه دارد که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

ساعت GT 2 هواوی مجهز به تراشه Kirin A1 و 2 هفته عمر باتری است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ساعت جدید فارغ از ظاهر قابل قبولش دارای امکانات سخت افزاری مناسب مثل تراشه Kirin A1 SoC جدید است. این ساعت نسبت به مدل های پیشین از باتری قوی تری برخوردار است.

بر اساس ادعای شرکت سازنده این ساعت می تواند حداکثر دو هفته عمر باتری ارائه می دهد. ساعت GT2 هواوی در اندازه های 42 و 46 میلی متری در دسترس خواهد بود که هر دو دارای نمایشگر OLED از نوع 1.39 اینچی هستند. تراشه چیپست Kirin A1 در راس امکانات این ساعت جدید واقع شده است که مصرف کم و اتصال بلوتوث پایدارتری را ارائه می دهد. تا جایی که هواوی ادعا می نماید تا فاصله 150 متری از تلفن شما جوابگو خواهد بود.

نسخه 42 میلیمتری با حافظه رم 16 مگابایتی و حافظه درونی 4 گیگابایتی ارائه می گردد در حالی که نسخه 46 میلی متری رم را به 32 مگابایت می رساند. ساعت هوشمند هواوی در واقع سیستم عامل Lite هواوی را اجرا می نماید گرچه هنوز هم از تلفنهای اندروید و iOS پشتیبانی می نماید.

ساعت GT 2 دارای بلوتوث 5.1 ، سنسور ضربان قلب ، GPS و ژیروسکوپ است. در نسخه بزرگتر 46 میلی متر نیز از میکروفون و بلندگو استفاده شده است. در خصوص ردیابی تناسب اندام ، این ساعت تا 15 حالت تمرین را پشتیبانی می نماید و هم اکنون می تواند ضربان قلب شما را در زیر آب ردیابی کند. افزون بر این به لطف هوآوی TruSleep 2.0 قابلیت ردیابی خواب جدید نیز در این ساعت وجود دارد.

طبق گفته هواوی ، GT 2 جدید می تواند 14 روز با استفاده معمولی و 30 ساعت در حالت روشن بودن GPS دوام داشته باشد. نسخه 42 میلی متر از باتری 215 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، در حالی که نوع 46 میلی متر دارای یک باتری سلولی 455 میلی آمپر ساعتی است.

GT 2 از ماه آینده عرضه می گردد. نسخه 42 میلیمتر با قیمت 229 یورو (253 دلار) و نسخه 46 میلی متری آن نیز 249 یورو (275 دلار) است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47304

به "ساعت GT 2 هواوی مجهز به تراشه Kirin A1 و 2 هفته عمر باتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت GT 2 هواوی مجهز به تراشه Kirin A1 و 2 هفته عمر باتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید