ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب ، عکس و فیلم

به گزارش مجله سرگرمی، جدیدترین هایپرکار بوگاتی یعنی توربیون شبیه ساعت به نظر می رسد؛ این موضوع زمانی گیج کننده تر می گردد که بدانید بوگاتی با جیکوب اند کو در ساخت ساعت بوگاتی شیرون توربیون در سال 2020 همکاری داشته است.

ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب ، عکس و فیلم

امیرمسعود عابدین- ساعت ویژه بوگاتی شیرون توربیون به تعداد 250 دستگاه فراوری شد و هر کدام از آن ها دارای یک موتور کوچک W16 و بعلاوه برچسب قیمتی 280,000 دلار (معادل 16 میلیارد و 800 میلیون تومان) بودند.

پس از گذشت چهار سال، جیکوب اند کو بوگاتی توربیون نو را معرفی کرد که دستاوردها، پیچیدگی و ظاهر نوترین خودروی هایپر اسپرت بوگاتی را دوباره مجسم می نماید. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی مشکی رنگ و بعلاوه 16 پیستون تیتانیومی است.

در مدت زمان 20 ثانیه، اجزای موتور به شکل فوق العاده زیبایی حرکت می نمایند. این ساعت، اثر هنری متحرکی است که در عصر ساعت های هوشمند خسته نماینده، بسیار خاص جلوه می نماید.

به گفته جیکوب اند کو، 10 عنصر طراحی مستقیماً از توربیون واقعی الهام گرفته شده است. جدا از مواردی که در بالا ذکر شد، این شرکت اعلام کرد: شکل کلی ساعت مانند بوگاتی توربیون است، همراه با جلوپنجره آن که به وسیله دو ورودی هوای جانبی احاطه شده است.

این دو شرکت در سپتامبر 2022 پروژه توربیون خود را شروع کردند و جیکوب اند کو سال بعد از استودیوی طراحی بوگاتی بازدید کرد. ساعت به دست آمده در طی 18 ماه با همکاری تیم طراحی بوگاتی ساخته شد.

فراوری این ساعت محدود به 150 دستگاه خواهد بود و قیمت آن 340 هزار دلار (معادل 20 میلیارد و 400 میلیون تومان) گزارش شده است.

منبع: carscoops

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 تیر 1403 بروزرسانی: 7 تیر 1403 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164585

به "ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب ، عکس و فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب ، عکس و فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید