زیباترین مسیرهای ریلی جهان برای سفر با قطار

به گزارش مجله سرگرمی، سفر با قطار را دوست دارید؟ در این مقاله میخواهیم زیباترین مسیرها برای تجربه یک سفر شگفت انگیز با قطار را به شما عزیزان معرفی کنیم:

زیباترین مسیرهای ریلی جهان برای سفر با قطار
  1. Bergen Railway، نروژ

هنوز بسیاری از مردمی که در خارج از اروپا زندگی می کنند، از چشم انداز ها واقعاً زیبای اسکاندیناوی آگاه نیستند. در طول سفر از برگن تا اسلو، چشم انداز ها زیبایی را تجربه خواهید کرد و هر چه پیش می روید؛ محیط زیست به گونه ای تغییر می کند که انگار فصل ها در حال تغییر هستند. دره های آبی زیبا، کوه های پوشیده از برف و دشت های پوشیده از چمن، زیبایی این چشم انداز ها خیره کننده را دوچندان می کنند.

  1. West Rhine Railway، آلمان

بسیاری از مسافران که به آلمان می فرایند، فقط بر برلین و تاریخ عالی، فرهنگ بالا و قدمت فرهنگی آن تمرکز می کنند. با این حال، آلمان مکان های خیلی بیشتری برای ارائه دارد و یکی از زیباترین قسمت های آن، این است که این کشور مرکز نوشیدنی های طبیعی، خوش مزه و گوارایی است. برجسته ترین آن هم دره راین است. از ماینز به کوبلنز، راه آهن کشیده شده است و در طول این راستا، موارد زیادی برای دیدن وجود دارد.

  1. Bernina Express Railway، سوئیس به آلمان

راستا این قطار، از بخشی از رشته کوههای آلپ سوئیس می گذرد و تحت رسمی حفاظت یونسکو به نام میراث دنیای قرار گرفته است. راه آهن Bernina Express، شما را از چشم انداز ها با شکوه حومه سوئیس، دریاچه ها و یخچال های طبیعی نفس گیری می گذراند. توصیه می کنیم برای به دست آوردن بهترین تجربه ممکن، از دوربین های پانوراما استفاده کنید.

  1. Christchurch to Greymouth Railway، نیوزلند

پس از رشته کوه های آلپ اروپا، اجازه دهید تا ناگهان قطار در رشته کوه های جنوبی آلپ در نیوزلند، ناپدید گردد. اگر شما یک قطار با راستا Christchurch تا Greymouth را سوار شده اید، شما در یک راستا زیبا و فوق العاده هستید. در این راستا بی نظیر، دشت های کانتربری و رودخانه Waimakariri، با دره های زیبا و همراه با چشم انداز با شکوه رشته کوه های آلپ جنوبی، در انتظار شما هستند.

  1. Douro Line Railway، پرتغال

به اروپا و به طور خاص تر به شمال پرتغال برگردید. این خط راه آهن خوش چشم انداز و زیبا، نام خود را از رودخانه دورو گرفته و برای اولین بار در سال 1887 راه اندازی شد. بیشتر راستا این راه، از کنار رودخانه می گذرد و موج های خروشان این رودخانه زیبا، در چشمان تان مهمانی برگزار می کنند. هم چنین، این راستا دارای یک دره زیباست که برای شما خاطره ای خوش را رقم خواهد زد.

  1. The Royal Scotsman، اسکاتلند

اگر می خواهید سفر با یک قطار لوکس و درجه یک را تجربه کنید، پس به شما The Royal Scotsman را پیشنهاد می کنم. حتی خود نام آن هم، منعکس کننده لوکس بودن، شکوه و عظمت آن است! با این قطار، از ادینبرگ، سفری را شروع کنید و از منطقه ها مرتفع اسکاتلند همراه با دریاچه ها و چشم انداز ها سبز زیبای آن لذت ببرید. قطار دارای کیفیت بالایی است و حدبیشتر راحتی در آن تضمین شده است.

  1. The Sunset Limited، ایالات متحده آمریکا

هنگامی که صحبت از چشم انداز ها افسانه ای در ایالات متحده آمریکا به میان می آید، هیچ چیز بیشتر از بیابان که همیشه صحنه های فیلم های غربی را به خاطر می آورد، بهتر نیست. چیزهای زیبایی در همواری سطح صحرا وجود دارد و برای تجربه آن، هیچ راهی بهتر از نشستن بر روی صندلی The Sunset Limited نیست. قطار از لس آنجلس و نیواورلئان می گذرد و هر دقیقه از این سفر 48 ساعته، برای شما لذت بخش خواهد بود.

  1. The Danube Express، از مجارستان به ترکیه

یکی دیگر از قطارهای لوکس است که از شرق اروپا در بوداپست، شروع می گردد. تمام راستا این قطار، از جهت شرق استانبول به ترکیه است. یکی از ویژگی هایی که این خط را بسیار منحصر به فرد می کند، عبور از ترانسیلوانیا (رومانی)، خانه Vlad Tsepesh معروف، که بیشتر با دراکولا شناخته شده و دیدن قلعه شخصیت های تاریخی که شخصیت افسانه ای خون آشام براساس آن است، می باشد. سفر در استانبول به پایان می رسد. جایی که باید در آن ترمینال معروف Haydarpaşa، یکی از معروف ترین ایستگاه های قطار در دنیا را ببینید.

  1. Al Andalus Express، اسپانیا

اندلس، منطقه ای از جنوب اسپانیا، یکی از زیباترین چشم انداز ها در دنیا است. Al Andalus Express از سال 1930، به مردم این فرصت را می دهد تا اندلس را به شیوه ای نفس گیر و آرامش بخش تجربه کنند. این سفر شش روزه، از سویل شروع می گردد و در کوردوبا به پایان می رسد.

  1. Maharajas Express، هند

اگر می خواهید بخش افراطی و عجیبی از هند را ببینید، Maharajas Express بهترین گزینه برای شما است. این قطار به نام لوکس ترین و گران ترین قطار در آسیا و برجسته ترین قطار لوکس دنیا شناخته شده است. این عناوین، به خاطر کیفیت خدمات و محل اقامت شما در طول سفر، به این قطار داده شده است. راستا این قطار لوکس، از بمبئی به دهلی نو بوده و با سوار شدن به آن، باید آماده باشید تا شگفت زده شوید!

  1. Denali Star Route، آلاسکا

مکان های بسیار کمی در دنیا وجود دارد که می تواند با زیبایی چشم انداز ها دست نخورده آلاسکا مطابقت داشته باشد. این راستا به Denali Star می رسد و سفر شما را به دلیل دیدن بسیاری از شهرهای کوچک و روستاها، مجذوب کننده می کند. همچنین شما را به پارک ملی Denali با شکوه می برد. تمام سفر ظرف مدت یک روز به پایان می رسد، اما به خاطر داشته باشید که این یک سفر 12 ساعته است.

  1. Talyllyn Railway، ولز

اگر شما از علاقه مندان به قطار هستید، پس قطعاً در مورد کتاب و برنامه تلویزیونی Thomas the Tank Engine می دانید. جالب می گردد اگر من به شما بگویم که می توانید سوار خطی شوید که یک منبع الهام بخش برای این شخصیت است. از یک سواری فوق العاده در طول دره Fathew، با یک قطار بخار که قدمت تمام راه آن به سال 1865 برمی گردد، لذت ببرید.

  1. Trans-Siberian Railway، روسیه

یکی از قطارهای سواری افسانه ای است که برای تازه کارها توصیه نمی گردد. سفر 5772 مایلی از مسکو، در غرب کشور تا شهر Vladivostok، در شرق که در حدود 13 روز طول می کشد. شاید بگویید عجب عدد شومی. اما این سفر واقعاً هیجان انگیز و بی نظیر است. این سفر، یک ماجراجویی واقعی در یکی از سخت ترین منطقه ها دنیا به تعداد می رود.

  1. Hiram Bingham، پرو

جنوب آمریکا همیشه نقاب خاصی از رمز و راز همراه با افسانه در مورد جنگل های انبوه آن، قبایل و … داشته است. یکی از معروف ترین سایت های باستان شناسی از کلمبیایی های اولیه پرو، ارگ ماچو پیچو است. راستا قطار Hiram Bingham، در طول سفر شما را در اطراف کوه که شش ساعت به طول می انجامد می برد. این سفر، مانند کاوش در بهترین سایت ها است.

  1. Durango & Silverton Railroad، ایالات متحده آمریکا

این قطار کلاسیک آمریکایی، از طریق National Geographic Traveller، بهترین سفر با قطار در آمریکای شمالی اعلام شده است. راستا قطار در حدود سال 1881 ساخته شده است. راستا این سفر 45 مایل بوده و بین Durango و شهر Silverton می باشد.

چیزی که باعث می گردد تعطیلات با قطار، یک ایده خوب گردد، این واقعیت است که شما می توانید با تجربه این سفرهای رؤیایی، یک تابستان عالی و یا یک تعطیلات زمستانی داشته باشید. تصاویر هزار بار تاثیر گذار تر از کلمات هستند و تجارب، از قطاری به قطار دیگر متفاوت هستند. چیزی که قطعاً درست است، این حقیقت است که شما آن ها را برای بقیه عمر خود به یاد خواهید داشت و یک بار که سفر با یک قطار خوش چشم انداز و زیبا را امتحان کنید، عاشق آن می شوید.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای دیدنی توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 دلیل برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: آلامتو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153320

به "زیباترین مسیرهای ریلی جهان برای سفر با قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مسیرهای ریلی جهان برای سفر با قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید