ریبری: استفن کری شبیه جوانی های من است

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ از علاقه زیاد خود به بسکتبال حرفه ای آمریکا اطلاع داد و تاکید نمود استفان کری او را به یاد دوران جوانی اش می اندازد.

ریبری: استفن کری شبیه جوانی های من است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از BEIN SPORT، فرانک ریبری مانند بسیاری از فوتبالیست های سرشناس، عاشق بسکتبال حرفه ای NBA است و نتایج این رقابت ها را به صورت جدی پیگیری می نماید.

ریبری در خصوص این رقابت ها گفت: عاشق بازی های جذاب NBA هستم. بازی های کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت را همواره نگاه می کنم. بسکتبال حرفه ای آمریکا بسیار جذاب است و فضایی عجیب در بازی های حساس این لیگ حاکم است.

ستاره بایرن مونیخ ادامه داد: وقتی به استفن کری نگاه می کنم، دوران جوانی خودم را به یاد می آورم. دیوانگی و شور و هیجان زیادی که در کری وجود دارد، به اوایل بازی من بسیار شبیه است. کری یک فوق ستاره است. او در بسکتبال کارهایی انجام می دهد که من زمانی در فوتبال انجام می دادم.

ریبری در فصلی که گذشت، بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و پپ گواردیولا از این بازیکن سرشناس با وجود محبوبیت زیادی که در بایرن داشت، کمتر استفاده کرد. با آمدن کارلو آنچلوتی و قبول راهنمایی بایرن مونیخ از سوی این مربی سرشناس، ستاره فرانسوی بایرن هم به روزهای اوج برگشته است و به احتمال خیلی زیاد یکی از کلیدی ترین بازیکنان این سرمربی ایتالیایی در فصل جدید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53603

به "ریبری: استفن کری شبیه جوانی های من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری: استفن کری شبیه جوانی های من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید