رویداد ایده و الگو های نو 27 آذرماه از سوی وزارت علوم برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 98، وزارت علوم رویداد یک روزه ایده و الگو های نو را با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت برگزار می نماید.

رویداد ایده و الگو های نو 27 آذرماه از سوی وزارت علوم برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، محمد سعید سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، گفت: در راستای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده ها و راه حل های نو در برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه و جامعه، دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، میخواهد تا هم زمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 98 رویداد یک روزه ایده و الگو های نو با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت را برگزار کند.

سیف ادامه داد: این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از طرح ها و الگو های نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی با جامعه و صنعت برگزار خواهد شد. الگو های نوین در این رویداد می تواند در بهبود همکاری های بین مراکز علمی و اجرایی مؤثر واقع شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، با بیان اینکه مهلت ارسال ایده ها تا 30 آبان 1398 است؛ توضیح داد: 27 آذرماه 1398 این رویداد در محل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کشور واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و از طرح های برتر تقدیر به عمل می آید.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52517

به "رویداد ایده و الگو های نو 27 آذرماه از سوی وزارت علوم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ایده و الگو های نو 27 آذرماه از سوی وزارت علوم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید