رشد 62 درصدی یارانه خرید تضمینی گندم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سازمان برنامه و بودجه در واکنش به خبر دولت سال آینده برای خرید گندم 1605 میلیاردتومان کسری خواهد داشت است که به نقل از مرکز پژوهش های مجلس بر روی خروجی این خبرگزاری منتشر شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

رشد 62 درصدی یارانه خرید تضمینی گندم

متن کامل توضیح سازمان برنامه به این توضیح است:

خبرنگاران در گزارشی به نقل از مرکز پژوهش های مجلس آورده که دولت در بودجه سال 98 دولت برای تامین بودجه خرید تضمینی گندم و یارانه نان با کمبود اعتباری نزدیک به 16050 میلیارد ریال روبرو خواهد شد در این ارتباط توضیح زیر لازم است:

با توجه به رشد 62 درصدی یارانه خرید تضمینی گندم در سال 1398 نسبت به سال 1397 و افزایش آن از 5000 میلیارد تومان به 8140 میلیارد تومان اعلام می دارد، در اجرای قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی اعتبار مورد احتیاج خرید تضمینی گندم هر ساله با تصویب هیأت وزیران در قالب جدول گردش نقدینگی خرید تضمینی گندم بر اساس پیش بینی میزان خرید معین می گردد.

منابع تأمین اعتبار خرید نیز عبارتند از اعتبارات عمومی دولت، تسهیلات بانکی و درآمد فروش گندم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران. لذا اعلام میزان کمبود اعتبار بدون در نظر دریافت موارد یادشده صحیح نیست.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10413

به "رشد 62 درصدی یارانه خرید تضمینی گندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 62 درصدی یارانه خرید تضمینی گندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید