معروف ترین رستوران های شهر تورنتو

به گزارش مجله سرگرمی، تورنتو یکی از متنوع ترین شهرهای جهان از نظر فرهنگ و غذاست. در این شهر می توانید رستوران هایی با غذاهای متنوع از سراسر جهان پیدا کنید، از غذاهای چینی و هندی گرفته تا غذاهای ایتالیایی و مکزیکی. اما اگر به دنبال بهترین رستوران های تورنتو هستید، در جای درستی قرار دارید. در این مقاله به معرفی معروف ترین رستوران های تورنتو می پردازیم که می توانید در آن ها غذاهای خوشمزه و باکیفیت را میل کنید.

معروف ترین رستوران های شهر تورنتو

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

اِسکاراموش (Scaramouche Restaurant)

اسکاراموش یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های تورنتو است که در سال 1982 افتتاح شده است. این رستوران در طبقه 25 برج بانک HSBC (TD Tower) قرار دارد و چشم انداز خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهد. اسکاراموش به خاطر غذاهای فرانسوی-کانادایی مدرن و باکیفیتش شناخته شده است. سرآشپز این رستوران، Keith Froggett، از مواد اولیه تازه و محلی برای تهیه غذاهای خوشمزه و خلاقانه استفاده می کند.

پیتزریا لیبرتو (Pizzeria Libretto)

پیتزریا لیبرتو یکی از محبوب ترین رستوران های پیتزا در تورنتو است. این رستوران در سال 2009 توسط مارکو مارکیزی، پیتزاپز ماهر ایتالیایی، افتتاح شد. لیبرتو به خاطر پیتزاهای ناپلیتی نازک و تردش که در تنور چوبی پخته می شوند، شناخته شده است. علاوه بر پیتزا، لیبرتو همچنین انواع دیگر غذاهای ایتالیایی مانند سالاد، ماکارونی و دسر را سرو می کند.

کانو (Canoe)

کانو، رستورانی به سبک کانادایی مدرن، یکی از بهترین رستوران های تورنتو است. سرآشپز این رستوران، جف بانستر، از مواد اولیه محلی و پایدار برای تهیه غذاهایی الهام گرفته از طبیعت کانادا استفاده می کند. منو کانو به صورت فصلی تغییر می کند تا از تازه ترین مواد اولیه استفاده شود. برخی از غذاهای محبوب کانو عبارتند از ماهی قزل آلا کبابی با سس افرا، خرچنگ بخارپز با موس لبو و فیله گوزن با سس موسیر وحشی.

رستوران جرج (George Restaurant)

رستوران جرج در سال 1987 افتتاح شده است و یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های تورنتو است. این رستوران در یک کارخانه شکلات سازی سابق قرار دارد و فضایی شیک و صمیمی دارد. جرج به خاطر غذاهای مدرن کانادایی و سرویس دهی عالی اش شناخته شده است. سرآشپز این رستوران، Lorenzo Loseto، از مواد اولیه تازه و محلی برای تهیه غذاهای خوشمزه و خلاقانه استفاده می کند.

گو ایزاکایا (Guu Izakaya)

گو ایزاکایا یکی از محبوب ترین رستوران های ژاپنی در تورنتو است. این رستوران در سال 2009 افتتاح شده است و به خاطر غذاهای ژاپنی سنتی و خوشمزه اش شناخته شده است. گو ایزاکایا دارای فضایی سرگرم کننده و پر جنب و جوش است و مکانی عالی برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده است. برخی از غذاهای محبوب گو ایزاکایا عبارتند از تاکوماکی، اوکونومییاکی و رامن.

آلو (Alo)

رستوران آلو رستوران دیگری است که غذاهای مدرن کانادایی سرو می کند. این رستوران در سال 2015 افتتاح شده است و دارای فضایی شیک و مدرن است. سرآشپز آلو، پاتریک کریس، غذاهای خود را با مواد اولیه فصلی و محلی تهیه می کند.

ادولیس (Edulis)

رستوران ادولیس رستوران کوچکی است که در سال 2016 افتتاح شده است. این رستوران غذاهای مدرن اروپایی سرو می کند و دارای فضایی دنج و صمیمی است. سرآشپز ادولیس، جیسون بیکر، غذاهای خود را با مواد اولیه تازه و محلی تهیه می کند.

پای (Pai)

رستوران پای رستوران تایلندی است که در سال 2011 افتتاح شده است. این رستوران غذاهای سنتی تایلندی مانند پد تای، ماسامان کاری و تام یام گونگ سرو می کند. پای همچنین دارای یک لیست گسترده از آبجوهای تایلندی و دیگر نوشیدنی های تایلندی است.

Bar Isabel

رستوران بار ایزابل رستوران اسپانیایی است که در سال 2017 افتتاح شده است. این رستوران غذاهای سنتی اسپانیایی مانند پاتاپاس، تورتیلا و جامون سرو می کند. بار ایزابل همچنین دارای یک لیست گسترده از نوشیدنی های محلی اسپانیایی است.

Le Vieux-Monde

رستوران لو ویه موند رستوران فرانسوی سنتی است که در سال 1976 افتتاح شده است. این رستوران در یک خانه قدیمی متعلق به قرن 19 قرار دارد و دارای فضایی دنج و عاشقانه است. سرآشپز لو ویه موند، فرانسوا لورک، غذاهای فرانسوی کلاسیک را با مواد اولیه تازه و محلی تهیه می کند.

کی (Khao San Road)

کی یک رستوران تایلندی است که به خاطر غذاهای خوشمزه و اصیل خود شناخته شده است. این رستوران از مواد اولیه محلی و تازه استفاده می‌کند و غذاهای آن از نظر طعم و مزه بی‌نظیر هستند. کی همچنین دارای یک لیست گسترده از نوشیدنی‌های تایلندی مانند Chang و Singha است.

بار آمریکانو (Bar Isabel)

بار آمریکانو یک رستوران اسپانیایی است که به خاطر غذاهای خوشمزه و تاپاس‌های خود شناخته شده است. این رستوران از مواد اولیه محلی و تازه استفاده می‌کند و غذاهای آن از نظر طعم و مزه بی‌نظیر هستند. بار آمریکانو همچنین دارای یک لیست گسترده از نوشیدنی‌های اسپانیایی است.

رستوران ایتال باسکو (Ristorante Amano)

رستوران ایتال باسکو یک رستوران ایتالیایی است که به خاطر غذاهای خوشمزه و فضای دنج خود شناخته شده است. این رستوران از مواد اولیه محلی و تازه استفاده می‌کند و غذاهای آن ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و کانادایی هستند. ایتال باسکو همچنین دارای یک لیست گسترده از نوشیدنی‌های ایتالیایی است.

کلام آخر:

اینها فقط مواردی از معروف ترین رستوران های شهر تورنتو هستند. در تورنتو رستوران های زیادی وجود دارند که ارزش امتحان کردن را دارند. پس حتما در سفر خود به تورنتو، از غذاهای خوشمزه این شهر لذت ببرید.

انتشار: 10 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62970

به "معروف ترین رستوران های شهر تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین رستوران های شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید