رستوران Oyster Boy

به گزارش مجله سرگرمی، رستوران Oyster Boy در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. این رستوران غذاهای دریایی سرو می نماید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید با ما به رستوران بیایید.

رستوران Oyster Boy

درباره رستوران

رستوران Oyster Boy از محبوب ترین رستوران های دریایی کانادا محسوب می گردد. بهترین و تازه ترین صدف های دریایی هر روز به این رستوران آورده می گردد. شعار این رستوران تجربه ای لذیذ از غدای دریایی است. Oyster Boy علاوه بر صدف و انواع آن غذاهای دریایی دیگری نیز سرو می نماید. انواع سالاد و دسر و نوشیدنی های متنوع مورد علاقه مردم تورنتو در این رستوران وجود دارد.

منوی غذای رستوران

منوی غذای رستوران شامل انواع غذا های دریایی با صدف است. در غذاهای رستوران Oyster Boy از نوعی صدف استفاده می گردد. این رستوران متخصص تهیه غذا با یک نوع صدف خوراکی است. در کنار بشقاب های متنوع صدف خوراکی انواع نوشیدنی های طعم دار صدفی نیز سرو می گردد. علاوه بر صدف جلبک ها نیز از دیگر خوراکی هایی است که این رستوران تهیه می نماید.

منبع تامین صدف

منبع تامین صدف های غذایی این رستوران سواحل بومی کانادا است. صدف های تازه هر روز از سواحل شرقی و غربی کانادا برای رستوران فرستاده می گردد.

غذاهای این رستوران برای مهمانی ها، مجالس عروسی، جشنواره ها و رویداد های فرهنگی نیز فرستاده می گردد.

فروش صدف

این رستوران با سال ها تجربه در تهیه صدف خوراکی کار پخش این محصول را نیز به عهده دارد. بیشتر رستوران ها و هتل ها صدف مورد احتیاج خود را از این رستوران تهیه می نمایند. یکی از تامین نمایند گان صدف در کانادا است.

پرورش صدف

رستوران Oyster Boy یک دوره آموزشی درباره پرورش صدف ها و خرید و ارائه صدف ها برگزار می نماید. در این دوره چرخه زندگی صدف را شرح می دهند. روش فراوری و رشد صدف و تهیه خوراک خوشمزه از صدف ها آموزش داده می گردد.

در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای سرد دریایی را ببینید. صدف از غذاهی مورد علاقه مردم کانادا است.

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: دلتابان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66701

به "رستوران Oyster Boy" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران Oyster Boy"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید