راننده و روباه به جشنواره روسیه رسید، برف به نیاوران می رود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره جشنواره بین المللی پیامی به بشریت Message to Men طی روزهای 29 شهریور تا 5 مهرماه 1393 در شهر سن پطرزبورگ روسیه برگزار خواهد شد و فیلم مستند بلند راننده و روباه به کارگردانی آرش لاهوتی، در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

راننده و روباه به جشنواره روسیه رسید، برف به نیاوران می رود

این فیلم به عنوان یکی از منتخبین جشنواره حقوق بشر اوکراین، روز 8 تیرماه در شهر اوبیروک این کشور نیز روی پرده رفته است.

مستند راننده و روباه که پُرتره ای از محمود کیانی فلاورجانی راننده کامیون و فیلمساز تجربی سینمای ایران است، ضمن دریافت جایزه نانوک طلایی جشنواره فلاهرتینا روسیه، جایزه هوگوی طلایی جشنواره شیکاگو آمریکا، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره مستند آسمان وسیع آمریکا، جایزه هیات داوری دانشجویی جشنواره حقوق بشر اوکراین، جایزه بهترین کارگردانی مستعد بین المللی جشنواره اُوپن داک سیتی لندن، در جشنواره های هات داکس کانادا، ویزیون دورئل سوئیس، کراکو لهستان، داک پوینت فنلاند، لوساس فرانسه، پالم بیچ آمریکا، هزاره مستند بلژیک، بوداپست مجارستان، تی آر تی ترکیه، لاساد فرانسه و برنامه Doc&Doc سالن فوروم دزایماژ فرانسه هم به نمایش درآمده است.

برف در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی آید

فیلم سینمایی برف ساخته مهدی رحمانی روز آدینه 20 تیراز ساعت 16:30 در فرهنگسرای نیاوران اکران خواهد شد.

برف جدیدترین ساخته مهدی رحمانی که این روزها درحال نمایش است و در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و تدوین برگزیده شد.این فیلم پس از حضور در جشنواره شانگهای چین،در آینده ای نزدیک در جشنواره های مونترال، زوریخ و مانهای آلمان حضور خواهد داشت و همچنین در لندن و پاریس نیز اکران عمومی می گردد.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل این اثر و محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد، روز آدینه 20 تیر ماه 93 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد. شرکت در این جلسه برای عموم علاقه مندان سینما آزاد و رایگان است.

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، رابعه مدنی، آناهیتا افشار، شیرین یزدانبخش، میلاد کی مرام و... بازیگران این فیلم هستند و حسین مهکام نیز نوشتن فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده این فیلم آمده است که برف توضیح حال یک روز از زندگی خانواده ای شهری است که درگیر مراسم خواستگاری دخترشان هستند ...

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77682

به "راننده و روباه به جشنواره روسیه رسید، برف به نیاوران می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راننده و روباه به جشنواره روسیه رسید، برف به نیاوران می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید