رئیس کمیته ملی المپیک: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم، انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است

به گزارش مجله سرگرمی، انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه ریزی و آینده نگری شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. در رویدادهای اخیر به زنان میدان داده شد و در دنیا درخشیدند.

رئیس کمیته ملی المپیک: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم، انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه ریزی شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ملاقات با کارمندان زن کمیته ملی المپیک گفت: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم و در دو رویداد المپیک 2024 و 2028 و بازی های آسیایی 2022 و 2026 برابری جنسی را در بین ورزشکاران داشته باشیم و در این شرایط، عملا عدم تبعیض را ثابت می کنیم. وقتی در عمل تبعیض ها برداشته گردد، احتیاج به سخنرانی نیست. امروز در جامعه احتیاج به تقویت مهارت آموزی و استفاده از انگیزه خفته زنان وجود دارد.

وی تاکید نمود: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه ریزی و آینده نگری شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. در رویدادهای اخیر به زنان میدان داده شد و در دنیا درخشیدند.

صالحی امیری گفت: وجه اجتماعی حضور زنان اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر جامعه خشن است و این یعنی روح مهربانی در جامعه حاکم نیست و منبع فراوری معرفت و مهربانی خانواده زن است و باید در سطح ملی برنامه ریزی گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69760

به "رئیس کمیته ملی المپیک: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم، انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته ملی المپیک: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم، انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید