رئیس فدراسیونی که بخاطر بدهی استعفا کرد و دوباره کاندیدا شد!

به گزارش مجله سرگرمی، انتخابات فدراسیون ناشنوایان با حضور 6 کاندیدا در حالی روز یکشنبه 26 اسفند برگزار می گردد که یکی از کاندیداها با وجود این که در دوره ریاست خود به دلیل بدهی سنگین از ریاست فدراسیون استعفا داده بود، دوباره قصد حضور در انتخابات دارد.

رئیس فدراسیونی که بخاطر بدهی استعفا کرد و دوباره کاندیدا شد!

به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون ناشنوایان در حالی روز یکشنبه 26 اسفند با حضور 6 کاندیدا در سالن هگمتانه هتل المپیک استادیوم آزادی برگزار می گردد که یکی از کاندیداها با وجود اینکه در دوره ریاست خود در فدراسیون ناشنوایان به خاطر بدهی 700 میلیون تومانی از ریاست فدراسیون کناره گیری کرده بود، دوباره صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات از سوی کمیسیون تطبیق تأیید صلاحیت ها مورد تأیید قرار گرفته است.

افشین داوری یکی از کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون ناشنوایان که در اردیبهشت سال 95 سرپرستی فدراسیون ناشنوایان را بعد از استعفای کرم الله علیمرادی بر عهده گرفته بود، در مورد علت استعفای وی در آن موقع اظهار نموده بود: بعضی از فدراسیون ها به خاطر حجم بالای فعالیت و اعتبارات محدود بدهی هایی را به وجود می آورند که باید با مدیریت صحیح منابع این موضوع رفع گردد. من به صورت دقیق میزان این بدهی ها را نمی دانم، ولی آنچه که به من گفته اند حدود 700 میلیون تومان است. باید بر مبنای موجودی درست هزینه کنیم تا به چنین چالشی دچار نشویم.

حال تعیین نیست علیمرادی که در زمان ریاستش بدهی به بار آورد و کناره گیری کرد، حالا برای چه دوباره کاندیدا شده است و اگر قصد ریاست داشته، پس چرا از ریاست فدراسیون استعفا نموده بود؟

انتخابات فدراسیون ناشنویان روز یکشنبه 26 اسفند ساعت 10 با حضور کاظم نظم ده (رئیس سابق این فدراسیون و از مدیران سازمان بهزیستی)، افشین داوری (سرپرست فعلی فدراسیون والیبال)، کرم الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان)، مهران تیشه گران (دبیر سابق فدراسیون ناشنوایان)، سعید کاظمی (پزشک) و مسعود فراهانی طبحر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) در هتل المپیک استادیوم آزادی برگزار می گردد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15417

به "رئیس فدراسیونی که بخاطر بدهی استعفا کرد و دوباره کاندیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیونی که بخاطر بدهی استعفا کرد و دوباره کاندیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید