خسروی: 50 میلیون یاری کمیته ملی المپیک برای کیانوش رستمی است، در پرداخت حقوق ها مسئله ای نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر این مبلغ واریز و دستور داده گردد که به فلان ورزشکار پرداخت کنیم، هیچ مسئله ای وجود ندارد و ما هم مقاومتی نداریم.

خسروی: 50 میلیون یاری کمیته ملی المپیک برای کیانوش رستمی است، در پرداخت حقوق ها مسئله ای نداریم

علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص صحبت روز گذشته رئیس کمیته ملی المپیک درخصوص پرداخت 50 میلیون تومانی به کیانوش رستمی گفت: اگر این مبلغ واریز گردد و دستور داده گردد که به فلان ورزشکار پرداخت کنیم، هیچ مسئله ای وجود ندارد و ما هم مقاومتی نداریم. رئیس کمیته ملی المپیک رئیس ما است.

وی در خصوص اینکه آیا حقوق وزنه برداران ملی پوش عقب افتاده است؟ تاکید نمود: نه، ما حقوق پرسنل و ورزشکاران مان را سر موقع پرداخت نموده ایم و آنها تا خرداد ماه همه حقوق شان را گرفته اند. این یک یاری هزینه است که قرار است از سوی کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون واریز گردد تا در اختیار رستمی قرار بگیرد.

خسروی دراین خصوص که گفته می گردد این موضوع موجب ناراحتی سهراب مرادی شده و این مسئله مطرح شده که به دلیل ابهام موجود در وضعیت جسمانی وی، کمیته ملی المپیک قصد حمایت از کیانوش رستمی را دارد، توضیح داد: این برداشت غلطی است. اصلا چنین موضوعی وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در روز 16 تیر ماه گفت: دعوتنامه ها برای اعضای مجمع و کاندیداها ارسال شده و انتخابات روز دوشنبه هفته آینده راس ساعت 10 صبح هتل المپیک برگزار می گردد. هر عزیزی که آن روز رای بیاورد و رئیس فدراسیون گردد ما در وزارت ورزش از او حمایت خواهیم کرد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30193

به "خسروی: 50 میلیون یاری کمیته ملی المپیک برای کیانوش رستمی است، در پرداخت حقوق ها مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی: 50 میلیون یاری کمیته ملی المپیک برای کیانوش رستمی است، در پرداخت حقوق ها مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید