رئال مادرید در فکر جانشینی پوچتینو به جای زیدان

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه رئال مادرید گزینه استخدام سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام را در سر دارد.

رئال مادرید در فکر جانشینی پوچتینو به جای زیدان

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی ایندیپندنت اطلاع داد مدیران باشگاه رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو را به عنوان جانشین احتمالی زین الدین زیدان در نظر گرفته اند و در صورت قطع همکاری با سرمربی فرانسوی خود، در تابستان پیش رو مذاکرات خود را با سرمربی پیشین تاتنهام شروع خواهند کرد.

زین الدین زیدان که پس از دوره اول و پیروز حضورش روی نیمکت سرمربیگری رئال مادرید که با کسب 9 جام مختلف از جمله کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، در بازگشت مجدد به روی نیمکت سرمربیگری کهکشانی ها با چالش های جدی روبه رو بوده و نتوانسته است پیروزیت دوره اولش در این تیم را تکرار کند.

رئال مادرید با سرمربیگری این سرمربی فرانسوی یکشنبه شب پیروز شد در ملاقات ال کلاسیکو با نتیجه 2 بر صفر بارسلونا را شکست دهد، اما شکست مقابل لوانته در لالیگا و باخت 2 بر یک خانگی مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، صندلی وی در سانتیاگوبرنابئو را به خطر انداخته است.

پوچتینو در حالی گزینه سرمربیگری کهکشانی هاست که خود در خاتمه آبان ماه درست شش ماه پس از اینکه پیروز شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد. پیش از این شایعه حضور این سرمربی آرژانتینی روی نیمکت سرمربیگری تیم هایی همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید مطرح شده بود.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 راهنمایی اسپرز را بر عهده داشت، نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد. او اخیراً از لالیگا و لیگ برتر انگلیس به عنوان مقاصد اصلی اش برای سرمربیگری سخن گفته بود.

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74401

به "رئال مادرید در فکر جانشینی پوچتینو به جای زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در فکر جانشینی پوچتینو به جای زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید