دیدار طباطبایی با دبیر فدراسیون جهانی بسکتبال

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون بسکتبال با دبیر فدراسیون جهانی این رشته و رئیس فیبا در اروپا دیدار کرد.

دیدار طباطبایی با دبیر فدراسیون جهانی بسکتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مراسم قرعه کشی جام جهانی چین 2019 ظهر دیروز در شهر شنزن چین برگزار و تیم ایران در این رقابت ها درگروه C نهاده شد و با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه شد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و مهران شاهین سرمربی تیم ملی بسکتبال به نمایندگی از ایران در این مراسم حضور داشتند. در حاشیه این مراسم طباطبایی با آندره آس زالگلیس دبیر کل فیبا و تورگای رئیس فیبا دراروپا و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

طباطبایی درباره دیدار خود با زالگلیس گفت: گفت وگوهای سازنده با دبیرکل فیبا داشتیم. از آن ها درخواست کردیم تا برای اجرایی کردن برنامه های توسعه بسکتبال پایه در ایران ما را حمایت و پشتیبانی نمایند. ضمن این که قرار بر این شد برنامه های خود را برای جلب حمایت های مادی و معنوی آنها به این نهاد ارائه کنیم. افزایش تعاملات و گسترش همکاری ها نیز از دیگر محورهای گفت وگوها بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره نشست با تورگای رئیس فیبا در اروپا و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه نیز مطرح کرد: تورگای دمیرل تمایل بسیار زیادی برای افزایش ارتباطات داشت. با توجه به مذاکراتی که بین فدراسیون های دو کشور انجام شد، قرار بر این شد برنامه های توسعه بسکتبال و به ویژه بسکتبال پایه با همکاری دو طرف مطالعه و آنالیز گردد. به علاوه این که تورگای برای توسعه همکاری ها به صورت مستقیم با فدراسیون بسکتبال ایران نیز تاکید داشت.

malayro.ir: تور مالزی ارزان، سفر به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی در نوروز و دیگر ایام سال

ayrokh.ir: آیرخ: مجله زیبایی و سلامتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16348

به "دیدار طباطبایی با دبیر فدراسیون جهانی بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار طباطبایی با دبیر فدراسیون جهانی بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید