دو کتابفروشی بزرگ کانون واسپاری شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری از واسپاری دو کتابفروشی بزرگ کانون به بخش خصوصی اطلاع داد.

دو کتابفروشی بزرگ کانون واسپاری شد

روح الله کاظمی زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری در مصاحبه با مهر درباره آخرین وضعیت کتابفروشی های این مرکز بزرگ فرهنگی عنوان داشت: کتابفروشی های کانون در سال های اخیر بیشتر از درآمد برای کانون هزینه داشته است و اداره آنها در این شرایط مقرون به صرفه نبود و نیست. به همین خاطر ما برنامه واسپاری آن به بخش خصوصی را در دستور کار قرار دادیم و به زودی دو فروشگاه اصلی کتاب کانون در خیابان وزرا و شهرک غرب که برای بهره برداری واسپاری شده است بازگشایی خواهد شد.

به گفته کاظمی زاده این دو فروشگاه در شکل و شمایلی تازه و توسط بخش خصوصی اداره خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نشر کتاب در این مرکز نیز گفت: در امسال 23 عنوان کتاب چاپ اول منتشر نموده ایم که تا خاتمه سال تعداد آنها افزایش پیدا می نماید و هفتاد عنوان کتاب ما نیز برای تجدید چاپ رفته است. در مجموع کانون امسال بیش از 120 عنوان کتاب را منتشر نموده است.

کاظمی زاده در ادامه با بیان اینکه اپلیکیشن فروش کتاب کانون به زودی به بهره برداری خواهد رسید، بیان داشت: کتاب های کانون در حال حاضر به وسیله سامانه های فروش مجازی در دسترس مخاطبان هست و بنای ما نیز این نیست که آثارمان تنها برای عرضه در مراکز و کتابخانه های خودمان فراوری گردد اما حجم فراوریات ما هم بالاست و و باید بر اساس اولویت هایمان کتاب هایمان را فراوری و توزیع می کنیم.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری در ادامه درباره وضعیت این مرکز در مواجهه با بحران کاغذ نیز گفت: ما هم از این مساله آسیب دیده ایم. اما سعی کردیم کمترین میزان افزایش قیمت کاغذ را ببینیم. ما در کانون واردکننده کاغذ نیستیم و از بازار نیازمان را تهیه می کنیم با این همه به دلیل تعداد بالای محصولاتمان سعی کردیم به شکلی ترجیحی و با تعامل از این مساله عبور کنیم.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14627

به "دو کتابفروشی بزرگ کانون واسپاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کتابفروشی بزرگ کانون واسپاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید