دوچرخه خود را با قفل بیومتریک ایمن کنید

به گزارش مجله سرگرمی، استفاده از فناوری های نوین برای قفل کردن وسایل نقلیه به دوچرخه ها نیز کشیده شد و یک قفل بیومتریک باز کردن قفل دوچرخه ها را دشوارتر از قبل می نماید.

دوچرخه خود را با قفل بیومتریک ایمن کنید

پیش از این قفل های دوچرخه مبتنی بر حسگر اثر انگشت و سیگنال های بلوتوث فراوری شده بودند، اما قفل جدید شرکت زی لاک، اولین قفل چرخ بیومتریک تاشو است که با اسکن اثر انگشت یا لمس دکمه اپلیکیشن آن در گوشی هایی که در نزدیکی قفل قرار دارند، عمل می نماید. برنامه زی لاک با گوشی های اندرویدی و آیفون سازگار است.

قفل یادشده با شارژ باتری عمل می نماید و می توان اطلاعات حداکثر 20 اثرانگشت را به حافظه داخلی آن سپرد. علاوه بر این، می توان امکان دسترسی موقت را به افراد دیگری که می خواهند از قفل یادشده استفاده نمایند، اعطا کرد. این کار به وسیله بلوتوث گوشی های هوشمند انجام می گردد.

یک فناوری تشخیص حرکت هم در قفل یادشده به کار گرفته شده تا اگر فردی به زور برای باز کردن قفل کوشش کند، پیغام هشداری برای گوشی مالک ارسال گردد. سازگاری این قفل با فناوری جی پی اس یافتن دوچرخه پارک شده را هم ساده می نماید.

این قفل ضخیم و مستحکم ضدآب بوده و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب سالم بماند. استفاده از فناوری رمزگذاری AES 256 مبتنی بر بلوتوث و حفظ شارژ باتری به مدت سه ماه از جمله دیگر مزایای این قفل 179 دلاری است که در ماه نوامبر به بازار می آید.،مهر

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36845

به "دوچرخه خود را با قفل بیومتریک ایمن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه خود را با قفل بیومتریک ایمن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید