دمای تهران به 12 درجه می رسد، بارش پراکنده باران در استان های شمالی

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس هواشناسی گفت: فردا بیشترین دمای تهران به 20 درجه و کمترین آن به 12 درجه می رسد.

دمای تهران به 12 درجه می رسد، بارش پراکنده باران در استان های شمالی

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی خبرنگاران، با بیان این که امشب در برخی منطقه ها استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شاقتصادی، شمال خراسان رضوی، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود گفت:در استان های گیلان و مازندران بارش باران گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد:روز یکشنبه در برخی منطقه ها اردبیل ،گیلان و غرب مازندران و روز دوشنبه در استان گیلان بارش پراکنده و خفیف باران رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور آسمان صاف خواهد بود.

ضیائیان بیان نمود: روز سه شنبه جوی پایدار و آسمانی صاف در کشور حاکم است.

او شرح داد: روز چهارشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط غرب، منطقه ها جنوبی، شمال غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی شرح داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و همچنین بخش هایی از استان های یزد، اصفهان و کرمان وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیائیان بیان نمود: از روز یکشنبه تا اواسط هفته فرایند افزایش نسبی دما در شمال غرب سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: امشب دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس و روز های دوشنبه و سه شنبه دریای عمان به ویژه منطقه ها شرقی مواج است.

او درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود . بیشترین دمای تهران به 20 درجه و کمترین آن به12 درجه خواهد رسید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161310

به "دمای تهران به 12 درجه می رسد، بارش پراکنده باران در استان های شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای تهران به 12 درجه می رسد، بارش پراکنده باران در استان های شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید