دعوت گزارشگر NBA از لبرون جیمز برای کارشناسی مرحله پلی آف

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - ستاره بسکتبال آمریکا که نتوانست به همراه لس آنجلس لیکرز به مرحله پلی آف لیگ حرفه ای این کشور صعود کند حالا با پیشنهادهای جالبی روبه رو می گردد. یکی از گزارشگران از او خواسته تا به عنوان کارشناس در برنامه اش حاضر گردد.

دعوت گزارشگر NBA از لبرون جیمز برای کارشناسی مرحله پلی آف

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز شنبه با شش مسابقه همراه بود که حساس ترین مسابقه برگزار شده گلدن استیت توانست در نبرد مدعیان کنفرانس غرب برابر دنور به بردی قاطع برسد. در این مسابقه گلدن استیت که صدرنشین کنفرانس غرب است توانست با درخشش کلی تامسون 122 بر 105 دنور ناگتز تیم دوم این کنفرانس را شکست بدهد.

کلی تامسون در این دیدار 39 امتیاز، 3 ریباند و 4 پاس منجر به گل داشت و نقش زیادی در این پیروزی ایفا کرد. در کنار او کوین دورانت نیز 26 امتیاز کسب کرد و عملکرد خوبی برای گلدن استیت داشت. در طرف دیگر میدان نیکولا جوکیچ با 16 امتیاز بهترین بازیکن دنور بود.

اوکلاهاما سیتی هم دیگر تیم بازنده بود. این تیم به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت و با نتیجه 118 بر 110 تن به شکست داد. برای اوکلاهاما راسل وست بروک 32 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت اما درخشش او در کنار 15 امتیاز پائول جرج برای برد اوکلاهاما کافی نبود. کلیپرز که به دنبال قطعی کردن حضورش در پلی آف بود با این پیروزی به رده هفتم کنفرانس غرب رسید و خیالش از حضور در این مرحله لیگ NBA راحت شد. برای کلیپرز لو ویلیامز از روی نیمکت وارد زمین شد و با 40 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن میدان شد.

تقابل حساس دیگر امروز بین دو تیم هیوستون راکتز و فیلادلفیا بود که در خاتمه هیوستون با درخشش جیمز هاردن توانست 107 بر 91 به فزونی برسد. هاردن در این دیدار 31 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت و برد هیوستون را رقم زد. برای فیلادلفیا نیز بن سیمون با 15 امتیاز، 9 ریباند و 10 پاس منجربه گل بهترین بازیکن بود. فیلادلفیا در این مسابقه نیز بدون جوئل امبیدی وارد زمین شد و این بازیکنش را به دلیل آسیب در اختیار نداشت.

خبر جالب توجه امروز در لیگ NBA ناکامی لس آنجلس لیکرز و لبرون جیمز از رسیدن به پلی آف لیگ بود. این مساله واکنش های زیادی در پی داشت که در جالب ترین آن یکی از گزارشگران نام آشنای این لیگ از لبرون جیمز دعوت نموده تا در کنار او بنشیند و پلی آف را به وسیله تلوزیون دنبال کند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

دالاس 106 - اورلاندو 111

واشنگتن 111 - شارلوت 112

تورنتو 127 - نیواورلانز 104

دیتروید 112 - شیکاگو بولز 104

کلیولند 110 - میامی هیت 126

یوتا جاز 104 - ممفیس 114

ورزشی**ع-ح**2024

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15125

به "دعوت گزارشگر NBA از لبرون جیمز برای کارشناسی مرحله پلی آف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت گزارشگر NBA از لبرون جیمز برای کارشناسی مرحله پلی آف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید