دستور رئیس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یورونیوز، شی جینگ پینگ رئیس جمهور چین که برای بازدید از یکی از استان های جنوبی این کشور راهی استان گوانگ دونگ شده بود در ملاقات با تفنگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی متمرکز نمایند.

دستور رئیس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید

رئیس جمهور چین که به مناسبت چهلمین سالگرد شکل گیری منطقه آزاد مالی شنزن به شهر چاوژو سفر نموده بود در این ملاقات از نیروی دریایی ارتش این کشور خواست همچنان کاملا وفادار، خالص و قابل اعتماد بمانند و حالت آماده باش خود را برای یک جنگ احتمالی حفظ نمایند.

سخنان شی جینگ پینگ در حالی مطرح می گردد که تنش ها میان آمریکا و چین بعد از شیوع ویروس کرونا، اوضاع هنگ کنگ و همچنین مسئله تایوان اوج گرفته است.

این درحالیست که 3 مقام مطلع دوشنبه هفته جاری بیان کردند که مقامات کاخ سفید در حال پیشبرد طرحی برای فروش تسلیحات پیشرفته به تایوان هستند و به همین دلیل، طی روزهای اخیر ابلاغیه فروش سه نوع از این تسلیحات پیشرفته را جهت تصویب به کنگره ارسال نموده اند.

این اقدام که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر صورت می گیرد، به احتمال بسیار خشم مقامات چین را در پی خواهد داشت؛ کشوری آسیایی که تایوان را استانی خائن قلمداد می نماید و وعده الحاق مجدد آن را به سرزمین اصلی ولو با توسل به زور می دهد.

در سپتامبر گذشته، خبرگزاری رویترز در گزارشی بیان کرد که در راستای تشدید فشار بر چین از سوی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، حدود 7 سامانه تسلیحاتی در حال طی مراحل صادرات خود از آمریکا به تایوان هستند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114276

به "دستور رئیس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید