در والیبال رابطه حرف اول را می زند، حضور برخی ها خنده دار است

به گزارش مجله سرگرمی، ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و گزینه خارجی گفت: متاسفانه مسائل مالی حاکم بر کشور تمام فدراسیون ها را درگیر نموده است. شرایط مالی نسبت به سال گذشته بحرانی تر شده و حتی در زندگی اجتماعی مردم نیز تاثیر گذاشته است. با توجه به این موضوع، فدراسیون در حال خرید زمان می باشد تا هزینه استخدام مربی خارجی را کاهش دهد که البته به نظرم این قابل توجیه نیست.

در والیبال رابطه حرف اول را می زند، حضور برخی ها خنده دار است

کارشناس والیبال ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران وجهه خوبی در سطح جهانی دارد و زحمات زیادی در ادوار گذشته برای موفقیت های والیبال کشیده شده است تا امروز به این نقطه رسیده ایم. اگر مردم را دوست داریم و شادی آنها را می خواهیم باید برای والیبال هزینه کنیم. اما متاسفانه شرایط حاد مالی، فدراسیون را جذب اسپانسر دچار مشکل نموده است و همین دلیلی شد تا فدراسیون ترغیب گردد زمان بیشتری بخرد.

وی درباره تشکیل کمیته فنی گفت: وجود کمیته فنی برای والیبال خوب است اما اینکه نفرات چگونه انتخاب شوند مهم است. نباید کمیته فنی همانند هیئت رئیسه گردد. در هیئت رئیسه شاهد حضور فردی هستیم که در لیگ شاغل است و در تصمیمات کلان هیئت رئیسه نیز حضور دارد. این واقعا خنده دار است. انتخاب کمیته فنی باید بر پایه شایسته سالاری صورت گیرد. در غیر این صورت نمی تواند کمکی به والیبال کند.

شهنازی اظهار کرد: همانند سایر انتخابات در کشور که بر پایه سلایق صورت می گیرد در کمیته فنی نیز همین اتفاق رخ خواهد داد چرا که در هیئت رئیسه شایسته سالاری رعایت نشد. مربی که در لیگ شاغل است و سطح پایینی در سواد و علم دارد سالها بر اساس روابط توانسته خود را در والیبال عظیم کند. ما همواره واقعیت ها را کتمان نموده ایم.

کارشناس والیبال ادامه داد: توقع من از افرادی که در رأس امور قرار دارند این است که تصمیماتی مبتنی بر واقعیت بگیرند. در ورزش بویژه در والیبال ارتباطات حرف اول را می زند. شعار استفاده از مربی داخلی را می دهیم اما برای نیروهای داخلی اهمیت و ارزشی قائل نیستیم. انتخابات بر اساس مصالح صورت می گیرد. وقتی می خواهیم مربی انتخاب کنیم دچار چالش می شویم چرا که افراد سفارشی بسیاری وجود دارند. زمانی که این افراد سفارشی در ذهن مدیران حضور دارند در تصمیماتشان تاثیرگذار و در نهایت منجر به ضرر رشته ورزشی می شوند.

شهنازی تاکید نمود: برای نیروهایی که روی آنها سرمایه گذاری نموده ایم بهانه ای نداریم. همین است که در زمان انتخاب سرمربی دچار مشکل می شویم چرا که تاثیر افراد غیرمتخصص و خارج والیبال در فدراسیون تاثیرگذار است. این اتفاقات، والیبالی ها را دلسرد و ناامید می نماید. امیدوارم روزی برسد که مسائل سیاسی و رفاقت ها کنار گذاشته شوند. مدیران مدیون بودن ها را کنار بگذارند و برای ورزش کشور به صورت اصولی و درست تصمیم بگیرند. تا زمانی که تصمیمات بر پایه این مسائل باشد مطمئنا رشدی در ورزش و والیبال نخواهیم داشت مگر اینکه ذهینت ها را تغییر و واقع گرا باشیم.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108419

به "در والیبال رابطه حرف اول را می زند، حضور برخی ها خنده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در والیبال رابطه حرف اول را می زند، حضور برخی ها خنده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید