درخواست نموده ایم تاریخ مسابقات غرب آسیا و اندونزی تغییر کند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دبیر فدراسیون کاراته گفت: به دلیل همزمانی رقابت های غرب آسیا و کاراته وان اندونزی درخواست نموده ایم تاریخ این تورنمنت ها را تغییر دهد.

درخواست نموده ایم تاریخ مسابقات غرب آسیا و اندونزی تغییر کند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

محسن آشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: می توانیم از رقابت های جهانی دانشجویان، غرب آسیا و وان اندونزی برای آماده سازی ملی پوشان کاراته استفاده کنیم اما متاسفانه هر 3 این رویداد ها از 30خرداد تا دوم تیرماه برگزار می گردد. به همین دلیل درخواست کردیم تا لااقل تاریخ مسابقات غرب آسیا و کاراته وان را تغییر دهند تا تیم ایران نیز بتواند حضور مناسبی در این 2 رویداد داشته باشد.

وی ادامه داد: در این رابطه در حال رایزنی هستیم و امیدوارم به نتیجه مطلوب نیز برسیم. تمرینات آماده سازی هم از عصر شنبه تا عصر پنج شنبه هر هفته خواهد بود و تنها در هفته جاری این تمرینات از روز یک شنبه شروع شد. باید به نکته ای در خصوص این تمرینات اشاره کنم. درِ اردوهای تیم ملی بر روی همه پیشکسوتان و اساتید باز است و این عزیزان می توانند از نزدیک تمرینات تیم را مشاهده نمایند.

دبیر فدراسیون کاراته مطرح نمود: فدراسیون از مشاوره این عزیزان استفاده می نماید و به هیچ وجه محیط بسته ای در اردوهای تیم ملی وجود ندارد. این عزیزان می توانند در خصوص تمرینات نظر بدهند و قطعا از این نظرات استفاده خواهیم کرد. هدف ما موفقیت تیم ملی است و در این راه از هیچ تلاشی هم مضایقه نمی کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40189

به "درخواست نموده ایم تاریخ مسابقات غرب آسیا و اندونزی تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نموده ایم تاریخ مسابقات غرب آسیا و اندونزی تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید