داور بدسابقه، بازی یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید را سوت می زند

به گزارش مجله سرگرمی، داور هلندی که بیانکونری از قضاوت های او خاطرات خوشی ندارد، بازی این تیم را در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوت خواهد زد.

داور بدسابقه، بازی یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید را سوت می زند

به گزارش خبرنگاران، کمیته داوران فوتبال اروپا بیورن کوئیپرس را مسئول قضاوت بازی سه شنبه تیم های فوتبال یوونتوس و اتلتیکومادریدر کرد.

در این بازی قهرمان ایتالیا در حالی میزبان روخی بلانکو است که باید شکست 2 بر صفر بازی رفتش را جبران کند تا شانسی برای صعود داشته باشد.

کوئیپرس را در قضاوت این بازی، دو هموطنش ساندر فن روکل و اروین زینستارا همراهی می نمایند. دنیس هیگلر نیز داور چهارم و دنی ماکلیه یاری داور ویدئویی این بازی هستند.

کوئیپرس 46 ساله در این فصل دو بار برای تیم های ایتالیایی سوت زده که یک بار آن با باخت 3 بر صفر رم در خانه رئال مادرید در مرحله گروهی رقابت ها همراه بود و بازی دیگر تساوی یک بر یک ناپولی و پاری سن ژرمن در همان مرحله از رقابت ها در ماه نوامبر. کوئیپرس اما برای یوونتوس داور بدسابقه ای است چرا که بانوی پیر در 6 بازی که با قضاوت این مرد هلندی انجام داده، تنها یک بار برده، 4 بار مساوی نموده و یک بار هم باخته است. تنها برد یووه با قضاوت کوئیپرس به پیروزی 2 بر یکش مقابل موناکو در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ماه می سال 2017 برمی گردد.

کوئیپرس 3 بار بازیکنان یوونتوس را اخراج نموده است که شامل دو اخراجی این تیم در باخت 4 بر یک معروفش مقابل فولام در ماه مارس سال 2010 در رقابت های لیگ اروپا می گردد.

اتلتیکومادرید اما تا کنون 4 بار با قضاوت کوئیپرس بازی نموده که در دو مورد آن برنده میدان را ترک نموده، یک بار باخته و یک بار هم به تساوی رضایت داده است. این مرد هلندی اما هرگز بازیکنی از اتلتیکو را اخراج ننموده است. با این حال اتلتیکویی ها هم از کوئیپرس خاطرات خوشی ندارند چون با قضاوت او بود که آنها در ماه می سال 2014 در فینال لیگ قهرمانان در وقت های اضافه با نتیجه 4 بر یک به رئال مادرید باختند.

یوفا در همین حال کلمان تورپین از فرانسه را به عنوان داور بازی برگشت تیم های منچسترسیتی و شالکه در استادیوم اتحاد معرفی نموده است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15355

به "داور بدسابقه، بازی یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید را سوت می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بدسابقه، بازی یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید را سوت می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید