داوران جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، عباس گلرسان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی توسط هیئت انتخاب بازبینی شدند و تعدادی از آثار در دو بخش مستند و داستانی به بخش مسابقه راه یافتند.

داوران جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد معرفی شدند

وی با بیان اینکه عبدالحمید بقائیان، سیدمحمد حسینی و سعید مسعود آستانداری انتخاب فیلم های بخش مستند را بر عهده داشتند، اضافه نمود: بازبینی و انتخاب فیلم های رسیده در بخش داستانی نیز بر عهده مهدی مرعشی، مهدی کارگر شورکی و سیدمجتبی حسینی بوده است.

گلرسان گفت: در این مرحله، هیئت داوران از میان 45 فیلم در بخش داستانی و 27 فیلم در بخش مستند، آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

وی عنوان نمود: محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمدحسین فرج و طیبه فلکیان به عنوان اعضای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی انتخاب شدند.

جوادیان زاده اضافه نمود: این افراد قرار است به ارزیابی 45 فیلم داستانی و 27 فیلم مستندِ انتخاب شده از سوی هیئت انتخاب جشنواره بپردازند و در هر بخش برگزیدگان نهایی را معرفی نمایند.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: نمایش آثار از روز 27 آبان ماه شروع می گردد و به مدت چهار روز ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز 30 آبان در سینما تک برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6562

به "داوران جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید