خوش تیپ ترین های اینستاگرام

به گزارش مجله سرگرمی، این کاربران اینستاگرام که زمینه های تخصصی متفاوتی دارند خوش تیپ ترین و جذاب ترین های اینستاگرام با میلیون ها فالوور هستند. خبرنگاران شما را با چند نمونه از این افراد که به نوعی اینستاگرام را تسخیر خود نموده اند آشنا می نماید.

خوش تیپ ترین های اینستاگرام

لاسه متبرگ: افسر نیروی دریایی سلطنتی نروژ

لاسه متبرگ افسر نیروی دریایی نروژ به دلیل جذابیتش مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. او اعتراف نموده است که برای حفظ اندامش به جای رفتن به باشگاه چوب خرد می نماید.

دیوید گندی: مدل بریتانیایی

دیوید گندی از 21 سالگی وارد عرصه مدلینگ شده است و سال ها به عنوان مدل برند دولچه گابانا فعالیت می کرد. او تا کنون که در 37 سالگی است بهترین بهترین ها شناخته شده است.

مایک وارشاوسکی: فیزیکدان آمریکایی

دکتر وارشاوسکی طبق مجله People یکی از جذاب ترین پزشک های کره زمین شناخته شده است. او در 6 سالگی روس را ترک نموده و به آمریکا رفته است. مایک یک بشردوست است که از همه دعوت می نماید در مناسبت های خیریه شرکت نمایند.

تراویس دسلوریر: مدل و هنرپیشه کانادایی

تراویس مدلی است از ادمونتون کانادا. او فضای مجازی را با منتشر کردن فیلم هایی از ورزش همراه با گربه خانگی اش به تسخیر خود درآورده است.

پیترو بوسلی: دانشجوی دکترای مهندسی در دانشگاه لندن

پیترو در جهان تحت نام خوش تیپ ترین معلم ریاضی جهان شناخته شده است.

ویلی کارتیر: مدل فرانسوی

ویلی جذاب ترین مدل مرد جهان شناخته شده است.

گیانلوکا واچی: میلیونر و تاجر ایتالیایی

گیانلوکا واچی با اندام ورزشکاری، عمارت های لوکس و لباس های شیک و میلیون ها فالوور از جذاب ترین های اینستاگرام شناخته شده است.

استیان بیورنس: مدل و مربی ورزش نروژی

استیان یکی دیگر از وایکینگ نماهای نروژی است که در اینستاگرام بیشتر پست های ورزشی و رژیمی می گذارد.

آدام گالاگر: وبلاگ نویس و متخصص مد

آدام 25 ساله از سن 17 سالگی وبلاگ نویسی درباره مد را شروع نموده و بارها به خاطر پست های خوبی که درباره مد منتشر نموده جایزه دریافت نموده است.Buy Cardura Online from North Drugstore. Low Prices Guaranteed. buy cardura online cheap Where can i buy Cardura online. Purchase Cardura online no prescription. Cardura from canadian pharmacy. Buy Cardura online with no. Cheap Paroxetine Online. However, their conversation in the novel was far more rich and fulfilling paxil cheap buy paxil generico cheap paroxetine online. Cheap Paroxetine Meds (Paxil), cheap paroxetine online.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: بدونیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55044

به "خوش تیپ ترین های اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش تیپ ترین های اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید