خطیر: فکر می نمایند تخلفی انجام دادم به هر کمیته ای که گفتند جواب می دهم، اگر می خواستیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید به ابوظبی می رفتیم

به گزارش مجله سرگرمی، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: اگر واقعاً فکر می نمایند بنده تخلفی انجام داده ام با افتخار می پذیرم به هر کمیته ای که گفتند جواب بدهم.

خطیر: فکر می نمایند تخلفی انجام دادم به هر کمیته ای که گفتند جواب می دهم، اگر می خواستیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید به ابوظبی می رفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، علی خطیر در حاشیه نشست هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس درباره صحبت های اخیرش مبنی بر اینکه گفته بود دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال سفر لاکچری به سوئیس هستند و اینکه گفته می گردد کمیته انضباطی هم واکنش نشان داده است، گفت: من فقط دو سؤال مطرح کردم. اول اینکه هم ما به عنوان کسی که دادخواست دادیم و هم آنها که مدافع هستند همه ایرانی هستیم. باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس. ما دو سؤال مطرح کردیم، گفتیم اگر در بدنه فدراسیون فوتبال یک سیستم قضایی درست داشتیم هیچ وقت باشگاه استقلال مجبور نمی شد برای دریافت حق به حق طرفدارانش به دادگاه CAS برود و ما با این کار فقط می خواستیم دنبال حق طرفداران مان برویم. سؤالی که من مطرح کردم این بود که ما این را می خواستیم با کمترین هزینه انجام دهیم و درخواست یک قاضی کردیم، ولی دوستان گفتند سه قاضی باید باشد و هزینه سه برابر شد.

وی در ادامه اضافه نمود: دادگاه CAS غیر از لوزان در چند شهر جهان دفتر دارد. این دادگاه در ابوظبی، کوالالامپور و سیدنی هم دارای دفتر است. ما گفتیم همه که ایرانی هستیم و ابوظبی نزدیک است و هم پرواز و هم هتل ارزان تر است. ما که تنها نمی خواهیم برویم. ممکن است همراه خود دو سه شاهد داشته باشیم، هزینه مسافرت مجموعه ایرانی ها اعم از باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به مراتب در ابوظبی ارزان تر نسبت به سوئیس خواهد بود، به طوری که فقط هزینه رزرو هتل در سوئیس حداقل شبی 500 فرانک است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما این سؤال را مطرح کردیم که دلیل اینکه با یک هزینه اضافه به لوزان برویم چیست؟ شما وضع تان خوب است، ولی وضع ما خوب نیست. اگر می خواستیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید به ابوظبی می رفتیم، هم ارزان تر بود و هم نزدیک تر. دوستان گفتند لوزان و من فقط گفتم چرا باید به لوزان برویم و دلیلش چیست. اگر واقعاً فکر می نمایند بنده تخلفی انجام دادم با افتخار می پذیرم به هر کمیته ای که گفتند جواب بدهم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9324

به "خطیر: فکر می نمایند تخلفی انجام دادم به هر کمیته ای که گفتند جواب می دهم، اگر می خواستیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید به ابوظبی می رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر: فکر می نمایند تخلفی انجام دادم به هر کمیته ای که گفتند جواب می دهم، اگر می خواستیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید به ابوظبی می رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید