کربکندی: برنامه ریزی لیگ کار را برای ذوب آهن سخت نموده است، تیم های ایرانی در آسیا حرفه ای بودند

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با وقفه هایی که در مسابقات وجود دارد یکی از سخت ترین شرایط برای باشگاه ها مخصوصاً ذوب آهن به وجود آمده است.

کربکندی: برنامه ریزی لیگ کار را برای ذوب آهن سخت نموده است، تیم های ایرانی در آسیا حرفه ای بودند

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: وقفه های لیگ باعث شده کار سخت گردد. حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه فوق العاده سخت است، آن هم در حالی که لیگ فرسایشی شده و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

وی با اشاره به شرایط متفاوت ذوب آهن گفت: یک وقفه 6-5 روزه برای بازی با پدیده داشتیم. بعد از این بازی هم 22 روز بازی نداریم، چون طبق برنامه با استقلال و پرسپولیس بازی داریم و این تیم ها در مسابقات آسیایی حضور دارند. این شرایط کار را برای مجتبی حسینی سخت نموده تا تیم را آماده نگه دارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان بیان کرد: در این مدت که قرار نیست تیم به میدان برود، سعی شده با اردوهای سه چهار روزه این روزها را سپری کنیم و بازی تدارکاتی داشته باشیم اگرچه با توجه به شرایط کرونایی و هزینه های هتل و دیگر مسائل کار برای انجام بازی تدارکاتی هم سخت است. چاره ای نیست و باید با تمرینات فشرده خود را برای بازی با استقلال و پرسپولیس آماده کنیم.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: همه تیم های ما خوب بودند. پرسپولیس که همه امتیازات را کسب کرد، استقلال نیز با توجه به گروه سختش نتایج خوبی گرفته است. فولاد بازی های خوبی انجام داد و بالاتر از سطح انتظار ظاهر شد. تراکتور نیز امتیازات به نسبت خوبی جمع نموده و از شانس صعود برخوردار است.

وی اعلام کرد: پرسپولیس با توجه به شرایط هند، نگرانی زیادی بابت کرونا و قرنطینه دارد. این موضوع می تواند از لحاظ روحی روی این تیم فشار وارد کند.

کربکندی یادآور شد: نکته ای که مسابقات آسیایی سال جاری داشت، این بود که نشان داد باشگاه های ما یاد گرفته اند به فاصله دو روز مسابقه دهند. این موضوع ما را به تفکرات حرفه ای نزدیک می نماید. الان در اروپا عادت نموده اند که تیم ها با فاصله سه چهار روز یک بار بازی نمایند. باشگاه های ما نشان دادند می توانند در این سطح باشند و حرفه ای کار نمایند.

وی درباره نتایج تیم های ایرانی گفت: بعضی تیم های عربی در این دوره خوب نبودند و بعضی هم به دلیل قدرت تیم های ما شکست خوردند، آن هم درحالی که بازی ها در هند و عربستان و امارات که هوای گرمی دارد برگزار می گردد. این نشان می دهد که باشگاه های ما در سطح خیلی خوبی قرار دارند.

کربکندی درباره اینکه آیا سال جاری یک تیم ایرانی می تواند قهرمان آسیا گردد، تاکید نمود: همه می دانیم که قهرمانی سخت است و سال هاست که به آن دست پیدا ننموده ایم. پرسپولیس در سه سال گذشته دو بار به فینال رفته و سال جاری نیز می توانیم یکی از تیم های ایرانی را در فینال ببینیم ولی کار در بازی آخر با شرق آسیا خیلی متفاوت می گردد. تیم های شرق آسیا حرفه ای تر هستند و بازیکنان مطرحی در اختیار دارند. این موضوع باعث می گردد به فینالیست شدن یک تیم ایرانی امیدوار باشیم اما به قهرمانی اش نه خیلی مطمئن.

hoseinjaguar.ir: مجله جگوار | تور لیدر جاذبه های طبیعی ایران و جهان، اکوتوریسم

imgshot.ir: شاتر عکاسی | مجله آموزش حرفه ای عکاسی

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141954

به "کربکندی: برنامه ریزی لیگ کار را برای ذوب آهن سخت نموده است، تیم های ایرانی در آسیا حرفه ای بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: برنامه ریزی لیگ کار را برای ذوب آهن سخت نموده است، تیم های ایرانی در آسیا حرفه ای بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید