خسارت سیلاب به 57 دستگاه پل و ابنیه فنی استان قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب 57 دستگاه از پل ها و ابنیه فنی در حوزه استحفاظی راه های این استان بین 40 تا 70 درصد خسارت دیدند.

خسارت سیلاب به 57 دستگاه پل و ابنیه فنی استان قزوین

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، روز آدینه 22 فروردین در نشست مدیریت بحران استانداری قزوین با بیان اینکه خسارت به ابنیه فنی تحت پوشش این اداره کل در شهرستان آوج بیش از سایر نقاط استان بوده است افزود: براثر سیلاب 57 دستگاه از پل ها و ابنیه فنی در حوزه استحفاظی راه های این استان بین 40 تا 70 درصد خسارت دیدند که برآورد اولیه از میزان کل این خسارت ها 75 میلیارد ریال است.

وی افزود: به دنبال اخطاریه های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در راه های استان، 250 راهدار به همراه 200 دستگاه ماشین آلات راهداری از دوشنبه 18 فروردین ماه تا به امروز در آماده باش کامل قرار گرفتند و با حضور در محورهای تحت پوشش به راهنمایی مسیرها پرداختند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی ادامه داد: بارش های سیل آسا در چند روز اخیر باعث رانش زمین و ریزش کوه در 18 نقطه از استان شده که تا به امروز در 15 نقطه ریزش برداری و پاکسازی اجرا شده است.

وی در خاتمه گفت: در این مدت همچنین با بارش برف در 21 محور استان 830 تن نمک و شن برای برفروبی مصرف شد، سیل در سال 98 نیز 270 میلیارد ریال به ابنیه فنی استان قزوین خسارت وارد نموده بود.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83236

به "خسارت سیلاب به 57 دستگاه پل و ابنیه فنی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سیلاب به 57 دستگاه پل و ابنیه فنی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید