خبرنگاری رسالتی مقدس است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز پنجشنبه در مراسمی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر توسط سپاه ناحیه پلدختر تجلیل شد.

خبرنگاری رسالتی مقدس است

سرهنگ محمود احمدوند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی و با تبریک این روز به خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید حرمت قلم را پاس بدارند و برای قلم و خبر و رسالت خبرنگار ارزش قائل شد.

وی افزود: خبرنگاری رسالتی خطیر و مقدس است و زمانی این قداست حفظ می‌شود که خبرنگاران در حوزه دفاع و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام با دلسوزی هر چه تمام‌تر قلم بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با تاکید بر حفظ ارزش و ارج نهادن به قلم و نوشتن خاطرنشان کرد: ارزش نوشتن و قلم باید رعایت شود و در راستای حفظ ارزش‌ها به دور از هر تشویش، از قلم استفاده شود.

سرهنگ محمودوند نبود انتقاد سازنده را یکی از علل عدم توسعه و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در شهرستان دانست و گفت: انتقادها باید منصفانه، سازنده و اثربخش باشد تا بتواند موجب بهبود وضعیت و رفع مشکلات موجود در شهرستان شود.

وی افزود: رسانه‌های ما باید با هوشمندی در برابر نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن فعال باشند و به موقع عمل کنند و در راستای ارتقای بصیرت در جامعه تلاش کنند و به عنوان الگوی واقعی اخلاق‌مداری می توانند بصیرت افزایی را در جامعه نهادینه کنند.

سرهنگ محمودوند خاطرنشان کرد: خبرنگاران در راستای رفع مشکلات و ایجاد وحدت و یکپارچگی و بی اثر کردن نقشه های دشمن قلمفرسایی و فعالیت فرهنگی داشته باشد.

وی با تاکید بر فعالیت بیشتر خبرنگاران در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران در جهت تحقق منویات و اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب، در رسانه‌های خود تلاش بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر فعالیت های خبری اصحاب رسانه در این شهرستان را مطلوب تلقی کرد و گفت: خوشبختانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهرستان پلدختر همه چهره‌های انقلابی و از دلسوزان نظام هستند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه پلدختر با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران شهرستان پلدخترتجلیل به عمل آورد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: mehrnews.com
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 214

به "خبرنگاری رسالتی مقدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاری رسالتی مقدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید