خبرنگاران هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، گناوه - خبرنگاران - فرماندار گناوه گفت: با توجه به به شرایط موجود بیماری کرونا در کشور و خارج شدن استان بوشهر از شرایط سفید شیوع این بیماری از هموطنان سراسر کشور درخواست می گردد از مسافرت به این شهرستان بجد خودداری نمایند.

خبرنگاران هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع نمایند

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

غلامرضا مهرجو روز آدینه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه نمود: مردم این منطقه همیشه میهمان نواز و خونگرم هستند اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا است بنا به توصیه مسئولان بهداشتی درخانه خود که به عنوان مهم ترین اصل و پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است بمانند و از سفر به این شهرستان امتناع نمایند.

وی اظهارداشت: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همه اماکن اقامتی و کمپ های اسکان ازجمله در این شهرستان از پذیرش آنان معذور هستند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه های کشور تا سرانجام سال تعطیل شده است هموطنان نباید از این فرصت برای مسافرت و دیدو بازدید که می تواند این بیماری را گسترش دهد استفاده نمایند و برای حفظ سلامتی خود و مردم در شهرهای خود بمانند تا کشور هرچه زودتر از بحران بوجود آمده خارج و این بیماری ریشه کن گردد.

مهرجو ادامه داد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل و تا به امروز چندین جلسه برگزار و برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده است.

وی اعلام کرد: ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد و بازار و کنترل ورودی های شهر با استقرار پایگاه سلامت از عمده برنامه های این ستاد است.

فرماندار گناوه اضافه نمود: تمامی مصوبه های این ستاد که به دستگاه ها و واحدهای صنفی ابلاغ شده لازم الاجرا و باید قاطع اجرایی گردد.

وی از اقدام شایسته خودجوش بازاریان مجتمع تجاری این بندر در تعطیلی مغازه های خود گفت: برخورد با رانندگان خودروهای حمل بار (شوتی) در دستور کار جدی قرار گرفته و از عده ای که به رغم این تصمیم کالا در اختیار آنان می گذارند انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان با آنان همکاری ننمایند و درصورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

مهرجو اضافه نمود: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم به آن حساس و بخوبی عمل نمایند.

فرماندار گناوه اعلام کرد: درصورتیکه مردم مسایل بهداشتی را بخوبی رعایت و عمل نمایند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74786

به "خبرنگاران هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید