خبرنگاران ممنوعیت بازدید از موزه های زنجان برای هفته سوم تمدید شد

به گزارش مجله سرگرمی، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت بازدید از موزه های سه شهرستان این استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

خبرنگاران ممنوعیت بازدید از موزه های زنجان برای هفته سوم تمدید شد

امیر ارجمند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در موزه های شهر زنجان، ابهر و خرمدره به مدت یک هفته دیگر ممنوع است.

وی گفت: حضور بازدیدکنندگان از موزه های زنجان در آینده تابع شرایط مرتبط با شرایط ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران موزه باستان شناسی و مردان نمکی در عمارت ذوالفقاری و موزه مردم شناسی واقع در بنای تاریخی رختشویخانه در شهر زنجان و موزه موزه پیر احمد در شهر ابهر و موزه سلطانیه از جمله مهمترین موزه های استان زنجان هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت بناهای تاریخی و مراکز گردشگری زنجان از اسفند سال گذشته تا اوایل خرداد امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا، متوقف شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 2 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103312

به "خبرنگاران ممنوعیت بازدید از موزه های زنجان برای هفته سوم تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت بازدید از موزه های زنجان برای هفته سوم تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید