تعطیلی 2 هفته ای غار کتله خور در استان زنجان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، غار کتله خور تا دو هفته تعطیل است.

تعطیلی 2 هفته ای غار کتله خور در استان زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند پنجشنبه 19 تیر اظهار کرد: با توجه به بازدید زیاد علاقه مندان از این موزه و به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به علت شیوع کرونا ویروس از غار کتله خور تا دو هفته آینده انجام نمی گردد.

ارجمند گفت: از 14 اسفندماه 1398 هیچ گردشگری در ویلاهای اقامتی غار کتله خور و روستای گرماب پذیرش نشده و تا مساعد نشدن شرایط از لحاظ حفظ سلامت همشهریان و مسافران این امکان وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین غارها دارای محیط سرد و مرطوب هستند و با توجه به اینکه ویروس کرونا در محیط سرد عمر و ماندگاری بیشتری دارد و همچنین وجود خفاش ها، حضور گردشگران و غارنوردان در غارها می تواند به شیوع یا تداوم ویروس کرونا در دوره های بعد یاری کند. از گردشگران و هم استانی ها درخواست می گردد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به کتله خور سفر نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه کرد: برای مقابله ویروس کرونا، اجرای اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار گرفته است و تمامی مجموعه ها و اماکن گردشگری هر روز ضدعفونی می شوند و مورد بازرسی قرار می گیرند. این اقدامات در راستای حفاظت از سلامت شهروندان انجام شده است.

dubairo.ir: تور دبی ارزان قیمت، تور لحظه آخری امارات، تور ابوظبی

ecods.ir: کد الکترونیک | مجله تکنولوژی، گردشگری، موفقیت، پزشکی، خانواده

encaria.ir: دانشنامه آریایی | مجله خبری، استارتاپ و موفقیت کسب و کار ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100321

به "تعطیلی 2 هفته ای غار کتله خور در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 2 هفته ای غار کتله خور در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید