خبرنگاران مربیان کانون پرورش فکری کردستان 87 اثر فرهنگی تولید کردند

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: مربیان این استان برای جلب مشارکت اعضای در پویش در خانه بمانیم، 87 اثر فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی تولید کردند.

خبرنگاران مربیان کانون پرورش فکری کردستان 87 اثر فرهنگی تولید کردند

سهیلا شیخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: آثار در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی تولید شده که شامل 13 اثر انیمیشن و فیلم، 10 اثر قصه گویی تصویری، یک اثر موسیقی، 27 اثر آموزش کاردستی، 17 اثر قصه گویی، 2 اثر آموزش طراحی و نقاشی و 17 اثر ادبی شامل داستان و کتاب های صوتی است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پیک امید این کانون به منظور جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا از 17 اسفند به صورت مجازی پیگیری شده است، اضافه نمود: تا به امروز بیش از 80 تن از مربیان اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرده اند.

شیخی یادآور شد: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان با اجرای طرح پیک امید به دنبال آن است تا برخی فعالیت ها و تولیدات آموزشی را به صورت داوطلبانه و جهادی از سوی مربیان در سایت اینترنتی و صفحه های کانون در شبکه های مجازی دنبال کند.

وی با بیان اینکه در این طرح آموزش ها به جامعه هدف با خلاقیت های تصویری مربیان انجام می شود، گفت: اعضا می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال های کانون پرورش فکری در شبکه های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

در طرح پیک امید در فضای مجازی تمام اعضا می توانند با دنبال کردن هشتک های در دل دارم امید، کانونامید و پیک امید فرآورده های آموزشی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را در فضای مجازی با سهولت بیشتر دریافت کنند.

در حال حاضر 40 هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هستند که در 20 مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می بینند.

اکنون بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای 167 نفر از افراد بستری به بیماری کرونا در این استان قطعی است.

در 24 ساعت گذشته (ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه) با اضافه شدن 2 نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان این تعداد به 167 نفر افزایش یافت.

تعداد فوتی های مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع ویروس نیز به 18 نفر رسیده است.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ایران نیز از ویروس کرونا در امان نماند و نخستین مورد بیماری 30 بهمن ماه در قم شناسایی شد.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، هزار و 178مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 16 هزار و 169 نفر رسید.

پنج هزار و 389 نفر از بیماران کرونا در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

متاسفانه 125 نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کرونا در کشور به 988 مورد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77815

به "خبرنگاران مربیان کانون پرورش فکری کردستان 87 اثر فرهنگی تولید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربیان کانون پرورش فکری کردستان 87 اثر فرهنگی تولید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید